Recenze (154)
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Naprosto zvrhlé, nechutné a hnusné.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Hodně příjemné pokoukání. Čekal jsem nějakou hrůzu, ale opravdu mě to mile překvapilo.
Skyfall (2012)
Narvané akčními scénami, ale nic extra akčního ani bondovského jsem se nedočkal.
Vteřiny před katastrofou (2004) (seriál)
Vždycky selže lidský faktor...
Za tajemstvím jménem Ferrari (2006)
prvotřídní dokument
Pojď, dáme cígo! (2008) (amatérský film)
Podíval jsem se na jejich pár videí a toto bylo asi nejlepší... jinak je to katastrofa...
Zaražený vítr (2008) (amatérský film)
Ty videa dělaj tak 12-ti letí kluci...
Technická (2009) (amatérský film)
Tak na toto budu ještě dlouho pomatovat! :D
B*A*T*M*A*N (2011) (amatérský film)
Tomuhle se nedá říkat ani amaterský film...
EZO.TV (2009) (pořad)
Bohužel odpad. Až se tento pořad bude prezentovat jako komediální live show tak mají u mě 5 hvězd. Jinak V. Plamínek je opravdu legenda. Šteně a zebra nemají chybu.