Recenze (154)
Máme rádi Česko (2013) (pořad)
Zajímalo by mě kolik zaplatila Prima těm lidem ať tam jdou dělat komparz.
Nevěsta na útěku (1999)
dobrá blbost...kdyby tam nehrála Julia a Richard tak je to totální odpad...ti dva to aspoň z části trochu zachraňují.
Vlna zabiják (2007) (TV film)
stačilo mi 5 minut filmu...
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
viděl jsem v roce 2013, možná kdybych to viděl o 10 let dřív, tak by to bylo víc super.
Muž s posláním (2011) (seriál)
Hodný House a do toho dali ještě ducha? Bože jak to asi může dopadnout...
Organizm (2008) (TV film)
2008?? Opravdu? Efekty tak na rok 1990
Elysium (2013)
nechápu jak svítili na Elysiu...
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Totálně přeplácaný film. Tvůrci tam chtěli mít nejspíš všechno co je teď IN. Vlkodlaky, čaroděje, upíry, kouzelné hůlky, hrad jak z Harry Pottera a vše završeno incestem.
Peklem s čertem (2002) (TV film)
fakt hrůza...názvy postav? KATASTROFA!
Partička (2011) (pořad)
jeden z mála českých pořadů, na které se dá koukat, takových je fakt velmi málo.