Recenze (274)
Black Adam (2022)
Kdyby se DC zase nesnažilo představit 50+ nových postav, dala bych i 5*, ale WB se prostě nedokáže poučit z vlastních chyb a zřejmě bude opakovat až dokud nezkrachují... Nebo je nekoupí Disney, ahem...
Nejšťastnější holka pod sluncem (2022)
Z komentářů zde se mi chce zvracet... Asi je holt neštěstí ve štěstí, že žádný z místních CHLAPŮ si ničím podobným projít nemusel, a co si budeme vykládat, dost pravděpodobně ani nikdy neprojde.
Půlnoční klub (2022) (seriál)
První polovina naprosto super, druhá už trochu pokulhává... Haunting z toho nebude.
Pomsta na druhou (2022)
Velmi nebezpečné známosti pro novou generaci. A ty jsou jeden z mých nejoblíbenějších filmů.
Ďáblovi v patách: Divoký svět Johna McAfee (2022)
... aneb co se stane, když bipolárnímu paranoikovi dáte prachy, drogy a alkohol...
Predátor: Kořist (2022)
Tady je Predátor takovej frajer, že jsem mu místy i dost fandila!
Dalších 365 dní (2022)
Kdyby film vydržel alespoň blbý dvě minuty bez nějakýho naprosto příšernýho disco songu, tak možná přidat i hvězdičku navíc, ale tenhleten dvouhodinový videoklip je tak k nevydržení, že mě z toho ještě teď bolí hlava...
Sandman (2022) (seriál)
Pro Goyerovy seriály mám slabost, ale toto předčilo všechna má očekávání.
Svět řeky (2003) (TV film)
Snímek, jako by si hrál na novou Planetu opic. Ovšem s tím rozdílem, že se nedočkáme žádného rozuzlení či osvětlení a film je tak v podstatě naprosto zbytečné plýtvání časem... Škoda, že je právě toto poslední snímek Kevina Smithe.
Muppets Haunted Mansion (2021) (TV film)
Haunted Mansion je jedna z mých nejoblíbenějších atrakcí jak v Disney Worldu, tak v Disneylandu, takže toto pro mě byla téměř povinnost. A nakonec se z toho vyklubal velmi milý a vtipný snímeček plný skvělých cameí. Příjemná rodinná podívaná na večer, kdy se chcete prostě jen na chvíli pobavit.