Recenze (436)
Obr Dobr (2016)
Je mi to až líto, že tak hezké pohádce, která mě přikovala do sedadla nakonec nedávám plné hodnocení. První polovina filmu mě naprosto okouzlila a tak citlivý film pro všechny věkové kategorie jsem vážně dlouho neviděl. Ten svět a to zpracování je pěkně udělané a na Spielbergovi je vidět, že když už něco natočí, dělá to vážně s láskou k filmovému řemeslu. Bohužel druhá část filmu, kdy dojde k uskutečněnému plánu už přeci jen trochu nudila a ten konec mi obecně nesedí. Plně nevyužitý potenciál. 85%
Očista: Volební rok (2016)
Při každém díle Očisty jsem silně neztotožněn se základní dějovou linií a něco takového je nad moje chápání a přijde mi to celé vlastně nedomyšlené, prosté a naprosto zvrácené. Na druhou stranu, když chci nějaký horor u kterého vypnu mozek, který je svižný a na nic si nehraje, rád si opět pustím další díl. 65%
Odebrat z přátel (2014)
První polovina filmu mě celkem mile překvapila. Musím se přiznat, že nějakou atmosféru to má a film mě k mému údivu zaujal. V druhé polovině, kdy už se všichni na smrt vyděšení teenagery hystericky hádají a hrají hry na skypu, film ztratil svoje kouzlo a už jsem jen koukal na zbývající čas filmu. Jako celek si ale asi ty tři hvězdičky za nápad a zpracování zaslouží. Ale je to další zbytečný film, který kdyby nebyl, vůbec nic se nestane. 55%
Od kolébky do hrobu (2003)
Jet Li je sice cool ale co s tím, když je film jedna velká nuda s otřepaným příběhem v kterém vás nic nepřekvapí. Film bez nápadu. Ty dvě hvězdičky jsou za Jet Liho souboje.
Odplata (1999)
Jeden z nejlepších Gibsonových filmů. Role pološíleného týpka Melovi sedne jako ulitá. Filmu vládne po celou dobu skvělá atmosféra a hodně mi přípominá spolu s Porterovým vyprávěním atmosféru Sin City.
Odpor (2008)
Edward Zwick natočil kvalitní drama z období 2.světové války. Po dokonalém Krvavém diamantu přichází s Defiance, které zachycuje příběh bratrů Bielski, kteří ukrývají židy v lesích před Němci. Zwick dokonale zvládl svoji úlohu režiséra spolu s krásnou výpravou. Každý záběr je moc pěkně natočen a je na něm vidět opravdu hodně práce. Obsazení rovněž podává výborný výkon. Zajímalo mě, jak si agent James Bond povede v lese a musím říct, že Daniel Craig mě opět přesvečil, že dokáže zahrát naprosto cokoliv. Film v mých očích ztrácí hlavně kvůli zbytečným dialogům a možná příliš natažené stopáži. Od Defiance totiž nečekejte válečný film ale drama z 2. světové války. Během celého jsou asi 4 bojové scény z níž každá nemá víc jak 5 minut. Nudit se ale přesto nebudete. Defiance je nadprůměrné drama, které dokáže vtáhnout do děje a spolu s výborným obsazením a kamerou je v současnosti jeden z nejlepších válečných filmů. 90%
Odstřelovač (2007)
Proč proboha je to tak dlouhý??? Naprosto ohraný děj v kterém diváka naprosto nic nepřekvapí natažený na 124 minut. Pos libném začátku sem film v půlce vypnul a šel sem radši ven :-))
Okno do dvora (1954)
Pro mě nejlepší Hitchcockův film. Lepší než Ptáci nebo Psycho.
Oko dravce (2008)
Oko dravce je lehce nadprůměrný thriller, který těží hlavně z obsazení Shii LaBeoufa. Talentovaný herec na plátně vyzařuje kolem sebe hvězdnou auru a filmové plátno ožívá s jeho příchodem. D.J.Caruso mě ale trochu zklamal. Po v mých očích velmi zdarilé Disturbii a také s rozpočtem který na tento film dostal jsem přeci jen čekal trochu víc. Místy jsou efekty hodně nepřehledné a i když se nás snaží stále držet v napětí sérií výbuchů a automobilových honiček tak se mu to příliš nedaří. Caruso zkrátka natočil průměrný thriller na který se dobře kouká ale který o třídu výš zvedá hlavně hvězdný Shia Labeouf.
Oni (2008)
Spíše tak 3,5 hvězdičky. Strangers je zkrátka klasický, lehce předvídatelný horor, který Vás dokáže vtáhnout děje. A to hlavně díky hereckým výkonům a slušným scénářem. Jakmile ho ale dokoukáte do hodiny na něj zapomenete. I tak lze ale horor doporučit. Svoji úlohu zaujmout velmi dobře splní. Pokud se ale v současnosti rozhodujete jestli jít do kina na Cizince nebo Sirotčinec. S klidnou hlavou vám doporučuji Sirotčinec, který je v provonání s tímto filmem o třídu lepší. 70%