Recenze (605)
Klášterní detox (2011) (TV film)
Ale kůra efektivní!!!
Expanze heroinu (2017) (TV film)
Prostě tv dokument,nic víc nic míň
Boratův navázaný telefilm (2020)
Larry Charles !!!Seru
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Takový filmy miluju a Tom Hanks je zkrátka samostatná kapitola!!!Clint Eastwood je pojem a žasnu nad tím,že věk je v jeho případě jen číslo!!! Dokonalá práce.Eastwood a Scorsese zkrátka umí držet krok!!!
The Doors (1991)
Tohle je pecka! Jednoznačně 10/10 ve všech směrech plus brada dolů za podobu Kilmera s Morrisonem!Co je ale vážně třešnička je...... že to Kilmer i odzpíval tykrávo
Návrat idiota (1999)
Životní zkušenost, sdělená formou historky, na ploše stopáže středně dlouhého celovečeráku.Tak je třeba k tomuto propletenci přistupovat.Je to civilní film o lásce , jakých se v naší zemi točí nespočet.I s absencí děje se na plátně stále něco děje a je to vskutku ....no zkrátka civilní! Drží to výborní herci,vztahovka,jak má být... ovšem s nenápadným a proti své vůli informovaným idiotem uprostřed.Snové sekvence, vybroušené dialogy, které každý vlastně dávno zná plus napětí kolem polohy idiota dělají z tohoto díla něco víc než je běžná produkce! Mě to baví už 20let stejně
sKORO NA mizině (2020) (seriál)
Vynikající komedie ne téma dneška! Tohle bude mít hlavně historickou hodnotu.
Proboha! (2008)
Je libo záběr Ježíše s mobilem než ponese svůj kříž nebo rozhovor s přímým potomkem Ježíše Krista ověnčeného zlatem a v botách z ještěrčí kůže,jak skrze slovo Boží prodává DVD,bez kterého nemůže nikdo být správným křesťanem?Nebo Cannateistou??? Velká sranda s nevyčíslitelnou hodnotou za přítomnosti fanatiků na slovo vzatých.Budete brečet smíchy a zároveň se třást strachy.Někdo tady píše, že Maher pokládá stupidní dotazy a zesměšňuje dotazované.Rozhodně to není král sympaťáků (je skvělej 👍),ale klade věcné a logické otázky a právě odpovědi lidí oblblých vírou v nesmysly jsou sebe shazující .To je fakt,to budí dojem arogance a povýšenosti stran Mahera . Přesto je to v mnoha případech přesně naopak.Snaží se vnést do náboženství logiku a to se zkrátka nedělá:-))))
Baraka - Odysea země (1992)
Miluju _qatsi,ale Baraku jsem viděl jako první a následně Chronos (let kamery mezi mrakodrapy!!!) a Samsaru, která mě teda dorazila!!!Proto mám k ryze Frickovo práci blíže než k Reggiově. Vynikající práce v nadčasovém a tudíž nestárnoucím dokusic modelu,kde z kontrastu mezi upoceným shonem velkoměsta a čistotou (20.stol) neposkvrněné duše ve společnosti kmene uprostřed téměř panenské přírody seru Maggi ze všeho,co obrazy dokáží říci, když se správně poskládají!!!Je to síla a verze s popisky míst, kterými prolétává kamera je poslední dílek k 100% spokojenosti diváka.
Mank (2020)
Tvl.....v životě by mě nenapadlo, že mě bude Fincher nudit... Natočil film pro tátu,za to dám dvě a čau.... technická stránka brilantní,ale....Fincher má svou škatuly