Recenze (605)
Temný případ (2014) (seriál)
První série
Grandhotel Budapešť (2014)
Tenhle styl asi není pro každýho,ale komu se líbí,ten sere blahem tvl...Jak se říká...,, vsechno nebo nic ''!!!Navíc na místa v Českým Švýcarsku,kde se část točila si můžeš udělat super vejlet...A žádný Mission Impossible
Infiltrace: Obchod se zdravím (2018) (TV film)
Upgrade Šmejdů na level,u kterýho ucítíte dopady této tragikomedie na vaše vlastní tělo!!!Tohle předčí všechno!!!!
Panika v Needle Parku (1971)
Na danou dobu odvážný záběry!!!Al skvělej,ani se nedivím,že ho Coppolla tak protěžoval......jako bonus je Sicilián......a z Corleone 👍tpc
Traffic - Nadvláda gangů (2000)
Ten film dejchá dost přesvědčivě,mám ho rád už léta lezoucí.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
I z hovna pomazánku
Zelená kniha (2018)
Film kterých je možná mnoho, ale nebude jich nikdy dost zároveň!
Moje levá noha (1989)
Vážně je tohle jen film???Debut jo???
Vyšehrad (2016) (seriál)
Nechtěl jsem to přiznat,ale je to dobrý a půl, takže čtyři dám!!! Milý překvapení, fakt legrace.Holt po čase si přijdeš na svý.Po debilnim dni v práci idealka
Perníkový táta - Prázdné ruce (2008) (epizoda)
Nejzásadnější díl seriálu!!!