Recenze (605)
Opravdová kuráž (2010)
Ztrácí to na půvabu.Ale scéna oběšenců mě rozesmála dlouze 😁.Někdy stačí hold málo.
Mafiáni (2015) (seriál)
Musím říct, že jak nemusím slovenský koment a už vůbec né dabing po slovensky,tak v tomto případě jsem nezaregistroval žádnou vyrážku na ušním bubínku ani v nejmenším. Seriál je přímý, informativní, přesto stopaz sedí jak placacka na mouchu.Scénář si nebere servítky a reálné dění času minulého prostřednictvím zmiňované formy velmi velmi baví. Víc než všichni Sopránové s Gommorou dohromady. Příjemné překvapení, pro příznivce gangsterky smysluplný krok vpřed.........a samozřejmě Súmrak Bossov řadím směle vedle Mafiánů!!! Vynikající obě série
Mistři zastavárny (2009) (pořad)
Takový pořady mě udivujou a zároveň nasiraji.
Tankový prapor (1991)
Mě to baví.A vždycky bavilo.
Pusinky (2007)
Film má co říct.I když je to kafemlejnek.
The Bugs Bunny/Road Runner Hour (1968) (seriál)
I když to po chvilce místy nudi, přesto jsou díky tomuto skvostu na světě nápady a gagy, na které se vyplatí počkat. Hlavně Looney Tunes budou uz navždy bořit mezigenerační hradby.A to je kumšt!
Bezva ženská na krku (2016)
Hřebíčková je kočka a civilní herectví pana Vetcheho mě bavilo vždycky i ve špatných filmech.
S tebou mě baví svět (1982)
Díky tomuhle filmu jsem každou chvíli posranej.Rikaj mi Mates takže díky Marus.
96 hodin (2008)
Oddychovka jak se sluší a patří. Na Františka dost neotřelé bitky a super akce.Predvitatrlnost filmu sluší. A ty dva díly potom?To málem zabily.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Hodně fóru bezvadně funguje a pár slabších dílů mi nevadí.Prijemne zpestření televizní tvorby.