Oblíbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Mentalista (2008)
Californication (2007)
Anatomie lži (2009)
Sběratelé kostí (2005)
Kravaťáci (2011)
Kym som si nepustil pilotnu cast, tak som vzhladom na to,ze pravnicke prostredie velmi nemusim, velke ocakavania nemal. Uz v nej si ma ale cela seria ziskala a s dalsimi epizodami moj dobry pocit len rastol. Sledovat, ako sa buduce vzajomna dovera a vnimanie ustrednej dvojice ma neskutocne bavilo. Navyse se tu ukazuje, ze aj vo vysoko oblekovom prostredi moze byt velmi efektny hlaskovy a narazkovy humor.A ked je navyse tak dobre prepleteny s presvedcivymi hercami a silovymi scenami, kde kazdu chvilu niekto inteligentne vybabre s tym druhym, tak tu zrazu mame velice slusny serial.