Recenze (20)
Ten kluk potřebuje na vzduch (2018)
Nečekejte na potitulkovou scénu.
Avengers: Infinity War (2018)
Iron Man zemře!!!!!!
Rudí prezidenti - Sjednotitel ve strachu - Klement Gottwald (2018) (epizoda)
Čekám na díl o Zemanovi...
Americký sniper (2014)
Výborný film s tragickým koncem, hold to je realita.
Elysium (2013)
Jeden z těch filmů, který nemá ,,happend´´.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Nevím, proč to všichni hodnotíte tak záporně, byla to naprosto skvělá podívaná plná akce i vtipů. Dokonce lepší něž předchozí díl.
Pod kupolí (2013) (seriál)
1. série 5 hvězdiček, 2. série mezi 4. až 5. hvězdičkou, jenže 3. série jenom tak 3 hvězdičky.
Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník (2008)
Blbost...
Interstellar (2014)
Trocha střihu by nevadila...
Autosalon (2005) (pořad)
Nové díly se hodně zlepšily.