Recenze (939)
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Je třeba mít tenhle humor rád, proto zde tolik odpadů a nízkých hodnocení. Dvakrát jsem se od srdce zasmál, to se mi už skoro nestává. Dvě hvězdy a jedna za odvahu a za to, že se tady snaží dělat srandu. Možná hloupou, určitě trapnou, ale já je mám docela rád. Tenhle film tedy není kdoví co, ale pro příznivce je hezké ho vidět. Díky, kluci.
Westworld - Metanoia (2022) (epizoda)
90%, ale ano, moc to nepotěší. Kam to asi směřuje ...
Pepa (2018)
Film si v upoutávkách hraje na něco, čím není. A i jinak nic moc. Suchánek je sympaťák, ale tady hraje troubu a nevynikne.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Cruisovka ... Už jsem viděl lepší, ale dalo se.
Zkáza Dejvického divadla - Režisér (2019) (epizoda)
Vynikající Plesl!
Zkouška - Scion (2022) (epizoda)
Tak tohle už ne a myslím, že je na čase přestat se sledováním, to fakt není pro mě. Trapné a zbytečné. Komedie s dítětem, které team ženě měnil pod rukama, předání dítěte od rádoby současné matky, protože ta druhá má na něj víc času ... to je už na mě trochu moc. Na co si to jako hrajou?
Trpaslík (2017) (seriál)
Vynikající první díl a pěkný je i poslední. Celkově vynikající nápad a leckdy sranda. Hofman je skvělý, ten se na to fakt hodí. Kolečko + Prušinovský je celkem silná kombinace.
Trpaslík - Pondělí (2017) (epizoda)
Pro mě suveréně nejlepší díl celé série, po komediální stránce určitě, bomba a sranda.
Live is Life (2021)
Je mi celkem jasné na jaké vlně se chtěl Netflix znovu svézt, ale za mě tohle prostě pořádně nefungovalo. Herecky, částečně příběhové, nelogičností, až podivnou naivitou. A završily to chybějící, nepřesné, zavádějící až nesmyslné titulky.
Kosmo - Česká škola (2016) (epizoda)
Naprostá bomba, takhle jsem se už dlouho nenasmál. Bohužel je to nyní více aktuální než bychom rádi ...