Recenze (16)
Signál (2012)
Film, o kterém sem si myslela, že bude blbost, naopak. Dalo se na něj koukat, párkrát jsem se i zasmála.
Čtyři slunce (2012)
Absolutní blbost. Vůbec mě to nezaujalo, nepřitáhlo nic. Film, na který sem se těšila a zklamal úplně ve všem.
Štěstí (2005)
Film, od kterého jsem nečekala vůbec nic, ale mile překvapil. Děj netradiční přesto velmi dobrý. Herci byli dobří, pár připomínek bych měla, ale není toho tolik. Dobrý film.
Arabela se vrací aneb Rumburak králem Říše pohádek (1993) (seriál)
Arabela... Nádherná pohádka na pokračování, i když první série byla opravdu lepší, ale i tahle není špatná, podívat se na to vždy.
Autopohádky (2011)
Pro mě nehorázná blbost. Snažila jsem se na to koukat víckrát a pořád dospívám ke stejnému závěru. Blbost. Navíc propojení s hraným "příběhem" tomu moc nedalo. 1 hvězda za snahu.
Lidice (2011)
Každý si tu pořád na něco stěžuje. Chtěla bych vidět vás, jak byste se s tím poprali. Podle mě jsou Lidice velmi dobrý a kvalitní film. Určitě stojí za to se na ně podívat!
Líbáš jako Bůh (2009)
Někomu se to líbí, někomu zase ne. Já se bavila skvěle. Netradiční film, který mě opravdu oslovil, i když nevím proč. Kamila Magálová se mi velice v této roli líbila. Určitě si zaslouží palec nahoru. A nesmíme taky zapomenout na Evu Holubovou, ta je snad všude skvělá.
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Už to hodnocení na ČSFD mluví za vše.
František je děvkař (2008)
Pár vtipných momentů, pár vtipných hlášek. Jako ději takovému to moc nepřidá. Chválím za zápletku, která se dala natočit rozhodně jinak a lépe. 3 hvězdy, jelikož snaha se cení.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Těch dílů je přehnaně moc!