Recenze (93)
Kmotr (1972)
Úžasný herecký výkon Marlona Branda to je fakt, děj je ale dost utahaný a často jsem se prostě nudil. Film by se mi líbil jen pokud by byl tak o hodinu kratší.
Drtivý dopad (1998)
Povedený katastrofák u něhož nechybí napínavý děj, dobré efekty i sympatické postavy. Řekl bych ale, že většině lidí uvízne v hlavě jen ten závěr - armageddon je celkově znatelně lepší (lepší děj, více akce, větší rozpočet, sympatičtější postavy, lepší herci).
Alexander Veliký (2004)
Tři hvězdy hlavně za slušný výběr herců, velkolepou výpravu, obří bitvu s Peršany a především nádherně udělané starověké město Babylon. To se povedlo opravdu neskutečně a člověk má pocit, jako by tam byl spolu s hrdiny. Nelíbil se mi utahaný, rozvláčný děj, psychedelické scény a poslední třetina filmu. Z mého pohledu těžce nevyužitý potenciál.
Vládci kouzel (1995) (seriál)
Některé díly mě bavily celkem dost, jiné vůbec. Celkově v dětství můj relativně oblíbenější seriál, dnes už bych to nerozdýchal.
Batman a Robin (1997)
Nevím proč, ale já se u téhle stupidity celkem pobavil. Otřesný výkon George Clooneyho i Chrise O´Donnella, přihlouplý děj, extrémně kýčovité, chvílemi trochu nuda a postavy mají bradavky na kostýmech (WTF??!?). Na druhou stranu opravdu velkolepá výprava, skvělé triky (hlavně Freezův zmrazovač) a solidní porce akce. Já myslím, že jednou se to vidět dá (navíc Arnold v záporné roli!).
Batman navždy (1995)
Kýčovitější a méně atmosferické než první dva díly, ale konečně sympatický představitel batmana (i když Val Kilmer se na něj taky úplně 100% nehodí a nepodává ani nějak oslnivý výkon). Celkově více akční, lepší výprava i promakanější triky oproti předchozím dílům. Dva záporáci jsou také docela slušní a byl jsem rád, že přibyla postava Robina.
Batman (1989)
Pro mě opravdu velmi těžké ohodnotit. Keaton mi totiž jako batman vůbec nesedl (navíc se ani nepodobá komiksové předloze), ani malinko. Takže film dobrý, představitel netopýřího muže děsný (nikomu to necpu - můj názor).
Hvězdná brána (1994)
Když jsem to viděl poprvé byl jsem z názvu natěšený na velkolepou podívanou zhruba ve stylu Star wars a ono velký prd. Minimum akce a ani děj mě nějak nezboural. Výprava ujde, ale nenadchne a nakonec mě nejvíc dostal Ra a jeho skládací hlava. Určitě to mohlo být mnohem lepší, námět byl dobrý.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Líbily se mi série s André Fuchsem. Dnes už bych to nesledoval, přeci jen člověk je starší a doba je jinde. Musí se ale uznat, že automobilové řádění (honičky, bouračky, různé skoky s BMV na 50 metrů atd.) byly plně na úrovni amerických akčních filmů s mnohem vyšším rozpočtem.
Herkules (1995) (seriál)
Tak asi na úrovni Xeny. Řecká mytologie postavená na hlavu, ale svoje kouzlo to mělo (kdysi, dnes už vůbec). Asi nejvíc památná je epizoda, kde se Herkules setkává s Xenou, to mě tehdy docela odrovnalo.