Recenze (66)
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Hudba tomuto filmu dává další rozměr
Sherlock (2010) (seriál)
Z prvních dvou sérií jsem byl nadšen. Hlavně se mi na nich líbilo, že to mělo takovou tu sherlockovskou atmosféru. Bohužel třetí a čtvrtá série má podle mě sestupnou tendenci. Na posledních řadách se mi nelíbí jejich komplikovanost a snaha stát se nějakým novým superhrdinským seriálem.
Nikdy to nevzdávej 3 (2016)
Vzhledem k tomu, že Thajsko a MMA jsou moje srdcovky, tak se mě celkem i film jakžtakž líbil. Navíc oproti předchozím filmům souboje byly i celkem reálné. Ale jestliže bojové sporty nejsou vaše gusto, tak film vám vpodstattě nemá co nabídnout.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Pan Lavi je přesně ten fotbalista, který vyvstane v mé mysli, když se řekne "fotbalista".
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Pěkné, komorní, drama bez zbytečných klišé a bravurně natočené.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Oproti knížce tam chybí domácí skřítci, úvodní scéna s Dursleyovými a pár dalších drobností. Některý scény jsou zjednodušeny takže moc nevynikne psychika postav. A navíc při čtení knižní předlohy jsem si představoval slečnu Delacour o hodně moc hezčí než byla ve filmu ztvárněna. Ale i přes tyto nedostatky se mi film celkem líbil.
Santa je pořád úchyl (2016)
Celý film se v podstatě smrštil na spoušť vulgárních vtipů o genitáliích. Jinak film byl o ničem.
Queer - Fluid (2016) (epizoda)
Docela slušná sbírka exotů.
Noční zvířata (2016)
Forma dobrá, ale obsah filmu absolutní nic.
Heyduko kontra Gojira (2009) (amatérský film)
Ztracených 10 minut života.