Recenze (62)
Trhák (1980)
To je tak stupidní, že tomu musím dát 5 hvězd. Možná z nostalgie. Některé scény jsou prostě ...neopakovatelné a nesmrtelné. Pokaždé si tam najdu něco nového a ještě blbějšího. Prostě Smoljak Svěrák
Případ pro exorcistu (2015) (seriál)
Docela se mi to líbilo, jen ten závěr byl takovej nijakej ... A další věc. Co to jako bylo s tím kotoučákem v nákupním koši?? To policie ještě používá??
Strach má velké oči (1980) (TV film)
Nebýt Janžurky a pana Hrušínského tak se na takovou pitominu ani nepodívám...ale takhle. Jejich vykřiky "BUJÓN", "ZABIJAČKOVÁ"...atd. jsou prostě boží a ani mi nevadí to studio okolo
Captain America: První Avenger (2011)
je sice pravda že dvojka je lepší, ale na super hrdiny mi nešahejte.
Tři bratři (2014)
Tak, dala jsem 5 hvězd. Má to sice své mouchy, některé pasáže mě až tak nechytly, ale třeba trochu zvýším hodnocení. Je těžké natočit něco nového, něco co lid český nezhaní ( bramborák je moc bramborovej a kyselo moc kyselé). Všechno už tu bylo a zase bude, a tohle aspoň v neotřelé formě, s pěknýma písničkama. Hlavní hrdinové jsou na pohled pěkní, holky taky ujdou a vlastně celé obsazení je opravdu fajn. Vojta Dyk s vyzáží hodného chlapce, je tak trochu jako hloupý Honza - ale v tom dobrým, to když zjistíme že vlastně hloupej vůbec není spíš takovej...dobrák. Tomáš Klus je pro mě prototypem romantického hrdiny - trochu drsňáckej, ale něžně roztomilej. Jirka Lábus taky nemá chybu. Pěkná milá pohádka pro všechny věkové kategorie. Koukala jsem se svým pětiletým synem a i jemu se to moc líbilo.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Ty dvě hvězdy jsem dala za to létající maso, rozšláplou hlavu atak. To mě fakt bavilo.
Solomon Kane (2009)
Dala bych i 4 hvězdy, ale za ten urychlenej konec jsem hvězdu ubrala. Celý film celkem fajn, ale nakonci jsem se cítila tak nějak ochuzeně, bez řádné pointy. Tak pěkně rozehraný příběh a na konec ťafka- finiš- šlus čekala jsem a ono to skončilo. Prostě něco ..s jeho bratrem..kouzelníkem..to mě prostě chybělo. Jinak víc takových filmů.
První republika (2014) (seriál)
Začátek dobrej. Seriál se mi líbil, ale postupně to nějak vybublává. Poslední 3 díly mě vyloženě štvou. Nic moc se neděje a jen nás uměle natahujou jak že to vlastně dopadne. Už toho Jaroslava pověste ( stejně mě Vyorálek štve jak kroutí bradou) a bude klid.
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Dala jsem 4 hvězdy. Má to sice své mouchy, ale zas taková hrůza to není. Občas jsem se ztrácela, asi si budu muset přečíst knihu. Jak to s nima teda je?? Jsou sourozenci?? Nějak se mi to nezdá , přeci tam jasně zaznělo " jestli jim budeš lhát, že jsou oba tvé děti, tak jim zlomíš srdce ". Takže asi nejsou ne??
Osm statečných (2006)
4 hvězdy za ty krásný pejskový scény. Mé psy milující srdce plesalo radostí. Dala bych i 5 hvězd, ale za tu prehistorickou zrůdu ( asi lachtan, nebo co?) musím jednu ubrat.Jinak to byla krása i slzička ukápla. Při omáčce okolo jsem si četla časopis. To bylo tak nějak nutné zlo. Mě by bohatě stačilo sledovat osmičku( sedmičku a nakonec šestku) statečných. Takový roztomilý čumáčci, skoro mi přišlo že mluvěj lidskou řečí.