Recenze (1 048)
Noční běžec (2015)
Musím říct, že tenhle kousek se asi povedl více než posledních 96 hodin. Tady je to posazené trochu jinak a Liamovi to sedí a musím říct že Joel mile překvapuje. Pravidla přátelství mezi Neesonem a Harrisem se mi taky moc líbily.. takové jakože oldschool. Docela povedený kousek.
96 hodin: Odplata (2012)
Nenadchne neurazí, tady to sedí naprosto.... na začátku filmy kdy Liam utíká policistům mi příjde střih šíleně zmatený,ale jasně je potřeba zamaskovat rychlost.. už přeci jen není nejmladší... pak se to nějak srovná, ale abych řekl pravdu tak už toho bylo dost... jednička je parádní, dvojka začala ztrácet dech a tohle prostě tak nějak ždímá jméno. Koukatelné to určitě je... to ne že ne... jsou na výběr i větší srágory a Liamovi tahle nota drsného ex agenta sedí...
Univerzita pro příšerky (2013)
Monsters s.r.o. i univerzita patří mezi mé hoodně oblíbené animáky. Mike Wazowski je prostě super postavička, ta se tvůrcům povedla... film už jsem viděl 2x.. jednou v originále a 1 dabing.. a musím po delší době uznat že je i dabing koukatelný. Originál je samozřejmě lepší, ale smát se budete tak či tak :) povedly se jim i vedlejší postavy, které krom hlavních 2 protagonistů dělají hlavní gagy.... prostě pixarovka no.... co víc dodat
Rudá mašina (2014)
Hodně povedený dokument, plný zajímavých informací viděných od hlavní ruské pětky. Zajímavý pohled na úspěchy a příkoří, které jim špičkový hokej v jejich době přinášel.
V hlavě (2015)
Jak to často bývá, pixarovka mě prostě nezklamala. Těšil jsem se a z kina jsem odcházel více než spokojený. Škoda, že nezbylo více prostoru pro myšlenkové pochody... jak to jakože funguje, to byla nejzábavnější část.... to putování v hlavě bylo asi spíše barevným koktejlem pro naše nejmenší. I tak si myslím, že to není úplně pro malé děti... osobně jsem si to užil. a vřele doporučuji...
Mimoni (2015)
Já se bavil, jasně bylo to čitelně šité jako kasaštych pro masy dětí, není tam tolik věcí co by si našli dospělí. Ale i tak jsem si to užil a bavil se... prostě mimoni... bál jsem se, že většina gagů bude vyplácaná v traileru. Naštěstí jich zbylo dost i pro samotný film.... mimoni byli fajn, bavila mě ta jejich žvatlanina, kde si člověk našel dost světových jazyků :) Entschuldigung for bossaaaa :) kdo má rád mimoně, tak si to podle mě užije.
Velká šestka (2014)
Pro mě jasných 5 hvězd a od Lego příběhu nejzábavnější animák co jsem za poslední dobu viděl... skvělé postavy a Baymax je prostě k sežrání... škoda že se něco takového fakt nedá pořídit domů... jako děcka z toho musí být úplně odvařené... supr...
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Určitě koukatelné, skvěle obsazené v čele s Kate, které to teda sluší fest. Zvrat jsem bohužel odhadl, škoda toho, mohl jsem čučet s otevřenou hubou. Ale rozhodně vyvedený kousek.
Americký sniper (2014)
Mě se to líbilo... na Black Hawk Down to teda nemá, ono se tu více lpí na tu psychickou stránku hrdiny, ale jako jo, koukatelné a asi na to ještě kouknu. Ale asi bych od filmu co jde na Oscara za nej film čekal asi více.... nenadchne, neurazí....
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Výborný seriál. Líbí se mi na něm to, že to nejsou jednodílové jednokvašky alá CSI Miami a spoil, ale vidíte pěkně ty postupy a ty nitky a střípky jak do sebe zapadají. Zároven to odkrývá špínu politických vlivů a dalších svinstev. Skvělé postavy, které si oblíbíte a které budete naopak nenávidět. Jako milé překvapení. Určo doporučuju.