Pořady (9)
Tele Tele (2000)
Úvodní díly slabé (bez nápadu), poté neskutečně vtipná záležitost a nakonec opět propad (opakující se vtipy atd.). Nejraději jsem měla Cardu, díly s Kikinčukem už jsem snad ani neviděla.
Ninja Faktor (1997)
Nemůžu si pomoct, ale tenhle typ soutěží mě neskutečně baví a strašně ráda bych si všechny překážky vyzkoušela na vlastní kůži (až na U-rampu, tu vzdávám předem). Ale sama, beze svědků, protože jinak bych se asi propadla hanbou...
Pekelná kuchyně (2005)
Z Gordonových pořadů moje největší guilty pleasure. Vaření je napínavější než kdejaký akční film, Ramsey výborně stírá a to přehrávání a "nečekané" zvraty jsou někdy vážně komické.
Top Gear (1978)
Sympatičtí moderátoři, krásná auta, parádní kamera a známí hosté. Pořad sleduji relativně pravidelně, a to jsem neřidič.
76. Annual Academy Awards (2004)
Billy Crystal zajistil opravdovou show a jeho úvodní ochutnávku filmů jistě dlouho nic nepřekoná. Navíc skoro vše vyhrál zaslouženě "Pán prstenů: Návrat krále", takže není, co dodat.
Chcete být milionářem? (2000)
S Vladimírem Čechem to bylo za 5* (jedna z nejlepších soutěží, které se u nás kdy vysílaly, ne-li úplně nejlepší), se změnou moderátora ale přišel ukázkový sešup. Ano, i (na první pohled nepodstatné) charisma moderátora může být rozhodující.
The Biggest Loser (2004)
Super "soutěž", která pomáhá, motivuje a hlavně nedehonestuje. Chtělo by to více takových pořadů.:-)
Good Morning Britain (2014)
Piers Morgan.