Recenze (1 904)
Cestovatel (2007) (seriál)
Normálně sice nehodnotím po prvním (zhlédnutém) dílu, ale tady udělám výjimku.;-)
Ponecháni napospas 2: Bojovníci trýzně (2002)
Zajímalo by mě, čím si druhý díl vysloužil vyšší hodnocení než ten první. Podobně jako v knize se totiž i zde vytratila tajemná atmosféra a zůstává pouze holé náboženství. Vnucování víry je snad ještě otravnější než v knize, klíčová scéna u Zdi nářků působí spíš směšně než vážně a dokonce i zábavný Carpathia ztratil grády (lekačka při podávání rukou je ale cool). No, nezbývá, než se pomodlit za nárůst kvality a hurá na poslední díl, tzn. "Left Behind: World at War".
Hlídač č. 47 (2008)
Filip Renč je jedním z mála režisérů, kteří se snaží vybočovat ze stagnující kinematografie národa českého. Uznání však dojde jen málo kdy, což je obrovská škoda... (Ne)remake sedmdesát jedna let starého "Hlídače č. 47" se může pyšnit dobrými herci (především Roden a Dlouhý), skvělou hudbou a zajímavě stísněnou atmosférou, za kterou může především padající sníh. Co mi však vadilo, byly až příliš časté flashbacky, které přicházely v krajně nevhodnou dobu a nejednou tak narušily slibně se vyvíjející scénu (viz. závěrečné vypořádání mezi Rodenem a Jiráčkem)... Kdyby se film odehrával alespoň v polovičním tempu jako závěrečná půlhodina, tetelila bych se blahem. On však jede sotva v pětinovém, takže v tuto chvíli váhám mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami. Na druhou stranu je to pořád X-krát lepší než (mega)nepovedené (přesto vizuálně dobré) "Na vlastní nebezpečí".:-(
Karate Kid (2010)
Kung-fu, Jackie Chan a tuny toho nejhoršího klišé... Co víc si od takového filmu přát? Možná více akce, ale to se vsákne.;-) Detailnější komentář (recenzi) by me naleznete zde: http://filmserver.cz/clanek/108/Karate-Kid/
Okresní přebor (2010) (seriál)
Spolu s "Comebackem" asi jediný seriál TV Nova, na který se dá koukat. Pokud jste (tak jako já) vyrůstali na vesnici, najdete v seriálu spoustu svých sousedů a známých; asi jako v Troškově "Slunce seno". Humor primitivní, ale o to více ze života.
Country estráda (2001) (pořad)
"A vo-vo-vo votom to je!" Jeden z nejvtipnějších zábavních pořadů, jaké kdy prolétly televizí.
Zvoňte dvakrát! (2005) (pořad)
Nemůžu se ubránit srovnání s nejmenovanou show dua Kaiser/Lábus (****), protože se novácké "Zvoňte dvakrát!" v nejedné věci nepochybně inspirovalo. Ale zatímco výše zmiňovaná dvojice improvizovala s nenucenou lehkostí a chrlila jednu uzemňující scénku za druhou (tedy alespoň zpočátku), Ševčíková s Hrachovcovou se během deseti minut umělecky vyčerpají a celý zbytek pořadu se už jen škvaří ve vlastní šťávě. Jedině Mário má občas světlé chvilky, ale to bohužel nestačí.:-(
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
Nejlepší socialistický seriál made in ČSR, který mě jako malou neskutečně bavil.XD
Kancl (2005) (seriál)
Rozporuplný seriál... Když opomenu původní verzi, tak je "Kancl" relativně originální a často zábavný. Nesedí mi však vsuvky ve formě rozhovorů s postavami a jako celek seriál zkrátka nefunguje.;-)
Hlas smrti (2005)
Duchové jsou sice pekelně nepříjemní, ale celkově je "Hlas smrti" silně nevyužitý a má prapodivný konec...