Recenze (929)
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Já myslím, že lepší komentář, než jaký k filmu přidal LIVINGDEAD asi nejde.
Love, Death & Robots - Vysoká tráva (2021) (epizoda)
Husina jak prase!
Vlkochodci (2020)
Ta výtvarná stylizace je naprosto geniální. Hezký příběh, i když trošku předvídatelný.
Klaus (2019)
Kdo by to byl řekl, že ve Španělsku vznikne tak hezký zimní film. Jen ten Jesper byl na můj vkus až moc ukecaný.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Nic víc komiksového jsem asi v životě neviděl. Děj šlape, má to spád, vtip, hlášky, přesně tak, jak by to vypadalo tištěné. Rád bych viděl černobílý celovečerák Spider-Noira. A navíc - nejlepší potitulková scéna všech dob!
Bohemian Rhapsody (2018)
Na konci Live Aid mi tekly slzy a chtěl jsem si v sále stoupnout a začít tleskat. Neskutečný filmový zážitek.
Černé zrcadlo - Arkangel (2017) (epizoda)
To byl nepříjemný díl.
Pásky z Nagana (2018)
Ukápla slzička, ne že ne.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Ta Shoreova hudba mě jednou zničí.
Kung Fury (2015)
To jsem potřeboval vidět. 30 minut totálního WTF v retro 80's vizuálu. Debilní dialogy, klišé jak prase a neskutečně to jede. Nejlepší kraťas co jsem za poslední dobu viděl.