Recenze (557)
Vymítač ďábla: Zrození (2004)
Pre mna je The beginning celkom dobre fungujucim napojom namiesanym z kompletnej palety hororovych prvkov. Myslim tym ľakačky, tmu, brutalitky, tajomno a zlo. Nie je to sice ziadna omracujuca zalezitost, ale ako pohodovka urcite neurazi. Urcite sa vsak od tohto filmu neda cakat ten isty feeling ako od povodneho Exorcistu a to moze byt pre niektorych "skalnych" urcite sklamanie.
Lupiči paní domácí (2004)
Zase raz sa podla mna podarilo vytvorit Coenovcom film s uzasnou atmosferou. Jednoduchy dej filmu je rozvinuty pomocou carovne posobiacich miniscenok podfarbenych skvelou muzickou a excelentnym Hanksom.
Zjevení (2002)
Zaujimavy namet sa vytraca v uplne hluchej atmosfere, odflaknytych hereckych vykonoch a logickych chybach. Skoda premrhaneho potencialu :-( .
Vybíjená (2004)
Jednoduchucky pribeh, vata, genialna scena s dresmi (zazil som minutovy hystericky smiech;), David Hasselhoff, vata, kapitan Kirk zo Star treku, Chuck Norris, blbucky zaver, a na koniec genialna hlaska :,,Ja nie som lesbicka, som bisexualka. ;-) .."
Agent bez minulosti (2002)
Slusne natoceny spionazny film s osobitou atmosferou, ktoreho jedinou chybou je, ze utecie ako voda a ako je zname voda nezanechava stopy a to je asi aj dovod preco mam v hlave prazdno a nenapada ma nic co by som filmu vytkol alebo naopak pochvalil :-) tesim sa vsak na dalsie casti trilogie, ktore mozno moj nemastny-neslany pocit z jednicky napravia
50x a stále poprvé (2004)
Vyborna romanticka komedia s klasicky sympatickym Sandlerom, zlatuckou Barrymore, uletenym Schneiderom, nadhernymi zabermi havajskej prirody a skvelym sondtrackom.
Nezvěstní v boji (1984)
...asi ako vsetci ostatni...z nostalgie...clovek bol rad, ked nieco cez hranice preslo...
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Velmi prijemne posobiaci serial, na ktorom okrem ineho asi najviac potesi, ze "vidite" do sveta pekne vyzerajucich babeniek ;-)
Soukromé neřesti (1997)
Velmi interesantny zivotny pribeh asi najblaznivejsieho radioveho DJ-a Howarda Sterna je nam ponuknuty v absolutne priemernom filmarskom šate.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Keby som nebol zaujaty, tak by som film ohodnotil 3*... Lenze ja zaujaty som ...a velmi. Mam rad seriu s Alienmi a milujem Predatora (1) z toho vsetkeho pramenilo moje nadsenie, ked som sa docital o natacani AVP. Predstavoval som si ten obrovsky potencial, ked si to naostro rozdaju dve naj(ne)oblubenejsie kreatury (plus nejake to najhlupejsie stvorenie) Universu. Moje nadsenie zvysoval este fakt, ze pc gamesa AVP ma tak neskutocne hustu atmosku, az sa niekedy clovek musi presvedcit, ci sedi na suchom ;-)...Ake vsak bolo moje sklamanie, ked som uz podla prvych recenzii zistil, ze vsetky moje predstavy su totalne v haji....Nic...uplne nic...Ludia, ktori toto tocili by mali byt zaveseni do prievanu a riadne vysoko a samozrejme za gule...Nebudem tu rozpisovat preco, to tu bohate opisali ostatni...skoda slov...god dammed...