Recenze (313)
Holgut (2021)
Snaha o lyrické vyprávění sibiřských příběhů o přeživším mamutu v permafrostu. Špatná kamera, film nebyl "čtivý", modlil jsem se, aby to co nejdříve skončilo.Spatna kamera, hudba, až na pár drobných chyb naopak dobrá. Doporučuji podívat se, jen když si před tím něco "dáte".
Ozark - Sanctified (2022) (epizoda)
Konečně jsou dvě nepříjemné postavy ze hry. Seriál bude koukatelnější.
Lidské zdroje - Porod (2022) (epizoda)
Zatím velice rozpačité pocity.
O princezně, která nesměla na slunce (1996) (TV film)
Chybějící pasáže, katastrofální scénář... Je to trapné a naštěstí krátké.
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Kromě třech YTuberu byly herecké výkony hrozné, průběh byl otřesný. 1* za humor od Kozuba!
Mrazivá past (2021)
Velice povedený a slibný začátek je upozadněn špatně zpracovaným, natahlým a bizarním koncem.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Ušetřete si čas a nekoukejte na to.
Rick a Morty - Série 5 (2021) (série)
První půlka více méně dobrá, pár 5* dílů tam bylo, ale poslední tři díly byly hrozné. Nudil jsem se.
Rick a Morty - Rickmurai Jack (2021) (epizoda)
1* za krásný filozofický projev Ooh Wee na úplném konci. Též dobrá hudba. Jinak veliké zklamání.
Na hraně zítřka (2014)
Borku nakonec nezíská, protože takový blábol mu neuvěří, i když to zažila sama.