Recenze (220)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Nevim. 4 díly a dál netřeba. Chcípaj tam lidi, tak to má být asi zábava, ale nedej bože, aby tam tak stříleli do zvířat. Bezdůvodný násilí mi nic neříká. Souhlas se Zémou, byl to Takešiho hrad.
Ať žijí duchové! (1977)
Dodnes nevím, jak to natočili s těma trpaslíkama 🤔
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Ve skutečnosti 6 hvězd.
Výkupné (1996)
Mělo to v době svýho uvedení punc originality, ale s odstupem času to spíš hodnotím jako zlatej střed.
Steve Jobs (2015)
Pardon, ale čirá onanie. Neříkám, že nebyl vyjímečnej a že nedělám na Macu, jenže takhle se to nedělo a film si ujíždí na cool hláškách, pohotových odpovědích a tunách mouder, které mají ohromit a podpořit kult Steva Jobse. Takže já to nechám bez hvězdy, páč jsem to nedokoukal.
Jurský park (1993)
Nesnáším zoo. Na minulý století ok triky.
Michael Jackson's This Is It (2009)
Vidět to zákulisí, to je důvod, proč si to pustit. Že Michael tančí a zpívá jako děda na diskotéce, kterej to kdysi uměl neskutečně rozbalit, je k zamyšlení. Ale právě pro to, že to v sobě pořád měl, by všech 50 show bylo úspěšných. Talent až do nebe. Jen mi to prostě kazí ty jeho sušenky s teplým mlíkem pro návštěvy, který nemohly usnout.
Veselé Velikonoce (1984)
Ztřeštěnost, připomínající místama divadelní hru víc než film. Absurdnost dialogů je skvělá. Scéna při snídani u bazénu dokazuje Belmondův komediálni talent. Ten je v jedenapadesáti ve skvělý formě, Sophie Marceau v osmnácti... taky v úžasný fyzický formě.
Palm Springs (2020)
Proč mají americký scénáristi potřebu psát postavy, který pořád tak žvaní? Taneční číslo bylo nejvíc.
Operace Eichmann (2018)
Ani špionážní, ani moc dramatický. Nepřesvědčivý. Divně natočený.