Poslední recenze (901)
Abigail (2024)
Škoda, že podobných filmů není víc. Všem jinak doporučuju nic si dopředu o filmu nezjišťovat. Já dokonce očekával "jen" nějaký akční thriller...o to víc se mi Abigail líbila.
Lowlifes (2024)
Konečně napadlo někoho udělat geniální twist už na začátku filmu s tímhle žánrem. Nechyběla krev, ani nějaký ty "chuťovky".
Arcadian (2024)
Za to, že Cage konečně hrál v něčem zajímavějším. Za to, že se monstra docela povedli, i za to že Tichého místa není nikdy dost:). Za to si Arcadian zaslouží - sice hodně slabý, ale přeci jen 4 hvězdy a doufání v pokračování ... i bez Cage.