Recenze (230)
Duel Jaromíra Soukupa (2017) (pořad)
Nenavidim ho! Tv dno ČR
Kdopak to mluví (1989)
Moc se mi tahle komedie líbí! Sranda a sladký Majký :-). 4*
Lupiči (2015)
Film průměrný,ale něco navic mi sem prinesli tito herci v hlavních rolích! Akce super a skoda ze film nebyl delší s dalsimi akcemi:) 4*!
Dukla 61 (2018) (TV film)
Za oba díly,kdy ten druhy je o 50% lepší net ten první. Ať žijou havíři, byl to nakonec smutný příběh o tragedii pod zemí a jejich rodinach.. 4*
Ošklivka Betty (2000) (seriál)
Galadriel a spol to vystihli dobře.. bez sprostých slov dávám 0*.
Aféry - neuvěřitelné životní příběhy (2016) (pořad)
Nesnáším umělé, nahrané,fejkove, zahrané a nafingovane lidské neštěstí,jako je tenhle pořad...0* za nesmyslný pořad pro mě..
Aladin (1992)
Dětství<3
Sportovní noviny (1994) (pořad)
1* za borec/blbec na konec..
Má pekelná kočka (2011) (seriál)
Kočky nemusim,ale kdyz jsem obcas tenhle pořad viděl,nevadil mi a dokoukal jsem do konce.. Podle me užitečné.3*
Volejte Novu (2003) (pořad)
Bez komentáře