Recenze (110)
Sněžné bratrstvo (2023)
Silný, drsný, drtivý, fascinující příběh.
Démon ve mně (2023)
Nuda.
Mimořádná událost (2022)
Vtipné, jedinečné, humorné, dobrej film co pobavi a zprijemni den 👍
Klaus (2019)
Úžasný, vtipný, dojemný, brečel jsem jak želva a zaroveň zasmál. Tohle chce oskara 👍
Encanto (2021)
Skvělá muzikální pohádka o rodině a o tom jak je težke být jiný a jak rodina musí držet spolu. Pisnicky skvele ❤
Temný dům (2020)
Napětí, lekačky, strašidelný, skvělý příběh vše co jsem u hororu čekal a dostal.
Ví o tobě (2021) (seriál)
Pomalý rozjezd, ale konečné díly pecka. Dobře natočene, promyšlené, stylové a luxusní podívaná.
Kouzelný drak (2021)
Uzasny, vtipný, legrační. Moc jsem bavil.
Cruella (2021)
Zlá, stylová, originální 😉 skvělá podívaná 😍 miluju ten film ❤
Probuzení (2021)
Dobrý nápad a skvělá myšlenka. Občas to má trhliny ale logicky to tam patří do toho děje.