Recenze (683)
Hua pi (2008)
slabe a hlavne zbytocne
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
...malo bubakov je citit,ale snaha tu bola.Aspon sceny s Jean - Claude Van Dammem a jeho nozom boli fakt solidne. Solidne b-cko
Tajemství jejich očí (2009)
Priznam sa ze zaver tomuto film pomaha,co byva casto naopak. Pre mna osobne bol lepsi z nominantov film Prorok,ale aj toto je film ktory si nesmiete nechat ujst. Hlavne ak mate radi dobre krimi(momentalne nedostatok;-)),ktore ma v sebe viac zanrov a niekolko zvratov v deji.
Prorok (2009)
Vynikajuce,surove a hlavne realne.Bravo!!!!
Rec 2 (2009)
Paco Plaza, Jaume Balagueró Bal som sa ze dvojka to zkazy,ale nie.Je to kvalitne odvedena praca.Ci uz rezijne,alebo scenaristicky. Podla tohto by sa mali niektory ucit ako urobit kvalitnu dvojku(nie ako kopia The Descent II).
El traspatio (2009)
Vynikajuci mexicky thriller,ktory sa neboji ukazat korupciu,kriminalitu,vplyv globalizacie na mexickom pohranici. Taketo filmy ja mozem(vid.Trade).
Mai tian (2009)
Pomale,rozvazne a miestami az moc pomale.Dopozerat sa to dalo,ale uz som zkuknul aj lepsie kusky s Ciny.
Mikulášovy patálie (2009)
Knihu som necital,ale film ma dostal od zaciatku.Skvela rodinna komedia. Bravo!!! zase ma dostala francuzka komedia. Len tak dalej a z malych chlapcov bude mozno niekedy novy L. De Funes.
Pád do tmy 2 (2009)
Ake dat hodnotenie ked to je kopia prveho dielu? PS:producentom je Neil Marshal takze vinu nemozme hadzat na Jon Harrisa
Armáda zločinu (2009)
Kvalitny film ktoremu moze byt vycitana dlha stopaz,ale mne to nevadilo.