Recenze (1 555)
Dobrý Will Hunting (1997)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů.
Americký gangster (2007)
R. Scott nezklamal. Herecky exceluje D. Washington, Crowe je výborný, ale pouze ve vedlejší roli. Na 5* tomu ale něco chybí...
Parfém: Příběh vraha (2006)
líbila se mi snaha vyjádřit vůni pomocí barev, po filmařské stránce výborné, vizuálně skvělé, pouze trochu skřípe logika příběhu, ale v tom nevidím chybu tvůrců, ta kniha je tak prostě napsaná.
Ve stínu Beethovena (2006)
zjevná inspirace Amadeem, jak již bylo řečeno, film vrcholí premiérou deváté, potom už pouze čekáte na konec...
Zrcadla (2008)
První polovina filmu vynikající: atmosféra, krev, potom průměrná detektivka s pár lekačkama, závěr výborný a pointa na jedničku. Pro mě 75/100.
Lovci (2009) (TV film)
na televizní produkci nadprůměrná kriminálka, určitě nečekejte mysteriózní thriller, téma s potraty je a asi ještě hodně dlouho bude aktuální
Čtyři minuty (2006)
jenom za ty 4 minuty klavíru jsem chtěl dát 5*
Krvavý sníh (2008)
originalitu zde nečekejte, v rámci žánru to ale není až tak špatné, některé scény jsou opravdu jen pro otrlé žaludky
Ghost Rider (2007)
nic moc jsem nečekal, ale nakonec film docela odsýpal, Evu Mendes můžu, hořící lebka byla vážně dobrá.
Neukojené touhy (2005) (TV film)
opět zbytečný film, vzhledem k obsazení patrně existuje na videu hardcore verze...