Recenze (164)
Nebeská stvoření (1994)
Jackson je jednoduše brilantní a geniální. Jeho přestavivost a fantazie neznají mezí a to ani v případě dramatických témat.
Poslední týden (2008)
Dramata o umírajících mám rád, neexistuje snad silnější téma. Ale ovšem tento film má jenom málo nápadů. Cesta-hledání sebe sama-rekapitulace předešlého života-a závěr uzavřený deskami vlastní knihy, to tu již bylo a místo umírajícího se může dosadit, kterýkoli člověk s krizí středního věku a výsledný dopad bude podobný (samozřejmě smrtelně nemocný předčí jakoukoli krizi). Toto drama, tak jak je, je bohužel nuceno zapadnout v zapomnění, hlouběji se nedotkne.
Děti (2008)
Tohle je omyl
Americký zločin (2007)
Spíše 3*, ale za poslední větu jsem musel o jednu zvýšit.
Na odstřel (2009)
Přes obsazení pouze průměrná podívaná, bez nápadu.
Darwin (2009) (TV film)
Aneb, když génius vypráví o géniovi.
Paranormal Activity (2007)
Dokonalé, není co dodat. Jeden z nejlepších hororů všech dob.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Tak tohle snad ne, Megan Fox je sice nádherná, ale vystavět na tom film to už je na mě trochu moc. Od filmů a to i těch pro pobavení, či mystreriózno, čekám něco víc. Jennifer´s body to rozhodně nemá.
Pařba ve Vegas (2009)
Krása, rozhodně nejlepší komedie posledních let, vtipná, svižná a nápaditá. Ukazuje svět mužských "pařeb" trochu jiným způsobem, avšak překvapivě pravdivěji, nežli velká spousta komedií, které si hrají na něco, co nejsou. Plus pro kritiky toho, že ve filmu se objevují narážky na manželství - ANO, ale sledujme souvislosti ;-). Celý film je prakticky o tom, aby se sňatek mohl konat a závěrečné vyznání u oltáře je také věnováno přísaze "až navěky".
Orphan (2009)
Hodně slabá záležitost. Nelogické chyby, které se objevují ve scénáři se již nedají nazvat pouhými slabými místy, ale naprostou scénáristickou šíleností, která je jen těžko stravitelná. Od španělských tvůrců jsem zvýklý na jiné a bezpochyby lepší kousky.