Recenze (755)
Malý pitaval z velkého města - Cyklista (1982) (epizoda)
Další skvělý díl. Jednak jak por. Krejcárek turbo vyšetřuje vedlejší questy. Ale hlavně jak se Břéťa neutápí v návalu práce, a udělá si čas rychle zorganizovat besedu na gymplu - *palec*
Malý pitaval z velkého města - Včelař (1982) (epizoda)
Výtečná epizoda. Hlavně když pak zmáčknou u výslechu Vinnetoua osobně.
Jízda (1994)
Óda na jižní Čechy. Po 30 letech od natočení už je jasné, kdo jsou skutečné cool postavy: vůbec ne "sympatický, mladí, perspektivní" (jak říká v úvodu bazarista) huliči z Prahy, ale stará paní s hráběmi, chlápek, co na počkání umí svařit něco na podvozku, lidi, co vozí vnuka na traktoru, paní z venkovského smíšeného zboží, paní, co zvedá závory. Hodně z tohoto světa už je nenávratně pryč. Poklona panu Svěrákovi, že ho s láskou uchoval a krásně zachytil, přitom jen na pozadí, jakoby mimochodem.
Veselé Velikonoce (1984)
Od počátku do návratu manželky dokonalé, zbytek filmu slabý.
Bláznivá na zabití (1975)
Zajímavá hlavní postava. Exteriéry sedmdesátkové Francie.
Ať žije Django! (1968)
Když jsem byl malý, myslel jsem, že ze mě bude Terrence Hill, protože to bylo nejvíce, co jsem si dovedl představit. V tomto filmu byl Terrence ještě navíc mladý. Ale bohužel, film hodně průměrný.
Strach nad městem (1975)
Akční film bez CGI, s jasně rozděleným dobrem a zlem.
Adios Django (1966)
Bezvadný starý film. Žádné vtípky nebo (sebe) parodie, od první do poslední vteřiny je děj osudový. Skvělá galerie záporáků, včetně zajímavého big bosse, kterou nedá dohromady ani celý marvel universe. Dnes už takový film nevznikne.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Guns'n'Roses. Hezký předtitulkový zrod padoucha. A docela vtipná první sebeparodická komická scéna. Pak už jen křečovité ftipy, které musí být pokrokové a všechny je musí odehrát Thor, protože ženy jsou samozřejmě empowered a emancipované, fyzicky silné a racionální, nesobecké a týmové. Kdyby aspoň jeden vtip byl neideologický, ale bohužel ani jeden takový není.
Captain America: Občanská válka (2016)
Hodně superhrdinů, minimum sebeshazujících vtípků, též málo CGI kosmickovybuchovacího generického bordelu, ale celkově mě to i tak nudilo.