Recenze (25)
S tebou nikdy (2023)
Asi nejlepší scénka s pavoukem na skále... :-D Jinak takový, nijaký.
Rose: Milostný příběh (2020)
Vlastně jsem to zapnula úplnou náhodou, že to bude nějaká blbost. Ale nějak mě to vtáhlo. Líbila se mi ta atmosféra kolem toho. Pořád jsem čekala, že je tam někdo přijde buzerovat. No nakonec jsem od toho očekávala víc než to nabídlo. Škoda.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Konečně pořádný katastrofák! Díky hltala jsem každou minutu.
K zemi hleď! (2021)
Drahá polovička film ohodnotila: "chujovina na entou" A já jsem trpělivě čekala na konec, který byl fakt nejlepší, počkejte si na něj!
Kdo mi jde po krku (2021)
Překvapilo. Děj je rychlý, nikde se s ničím nezdržuje. Záporáci mě taky celkem překvapili, čekala jsem větší "trouby". Trošku jsem čuměla že "těhule" je zvládla odrazit. Za mě dobrej film před spaním.
Mlha (2007)
Ten konec, to zabil...
V zajetí démonů (2013)
Příjemné překvapení s výbornou atmosférou hned od začátku. Kdo je rád napnutý a zvědavý, měl by si tohle určitě pustit!
Dům u jezera (2006)
Lehká romantika s prvkem nadpřirozena, která se pokusí překonat čas, se mi i na druhý pohled velmi líbila. Stojí za shlédnutí.
S láskou, Rosie (2014)
....."Ahoj, jmenuju se Dick." :D :D :D
Čapí dobrodružství (2016)
Doporučuji shlédnou v původním znění. Je to úlet (doslova), ale příjemný, nenudila jsem se. Má to grády, děj utíká rychle a nikde se nezdržuje. Není to nic náročného a pobavilo mě to teda neskutečně! Junior's act shocked me!!