Recenze (179)
Zmizelá (2014)
Zmizelá .... pomalu ale jistě vás svou zvláštně nastolenou atmosférou dokáže ke křeslu pevně zaháčkovat, a když vás po 145 minutách propustí ze svých spárů, valíte očima a kývete nevěřícně hlavou. Přestože dramata a trillery moc nemusím, tak tenhle filmový počin mě naprosto dostal. Zmizelá není rozhodně další klasická hledačka mrtvoly krásné manželky. Je to neobyčejný příběh manželství, lásky a naprostého šílenství.
Co jsme komu udělali? (2014)
Christian Clavier tentokrát nebojuje s římany, ale multikulturalismem ve vlastní rodině ... A tak máte o kvalitní zábavu postaráno. Velmi originálně spracované téma problematiky francouzských přistěhovalců vás určitě pobaví. Celý happyend ovšem zaváni propagandou EU o tom, jak jsme i přes rozmanitost národů schopni být jednotní ...
Parťáci (2012) (seriál)
Dívat se na Parťáky nebo vypnout televizi? Vypnout televizi! Michael Urie natolik přehrává spontáního homosexuála, až je to pro mě nestravitelné.
Cizinec (2010)
Nemastné, neslané, nudné, bez emocí, bez chemie. Angelina nehrála, byla spíše jak na předváděcím molu. Není divu, že jsem u toho usnula. Jedna hvězda za připomenutí krásných chvil prožitých v Benátkách.
Drive (2011)
Nemám ráda, když se ve filmu dlouho mlčí, dlouho dívá z očí do očí, dlouho jezdí autem po městě ... ale v Jízdě na doraz jsou všechny tyto chvíle natočeny tak skvěle, že jim nelze odolat. Spojení R. Goslinga se skvělou hudbou - to je zřejmě to kouzlo, které mě dostalo.
Moje krásná učitelka (2011)
Kdo čekal dle hereckého obsazení další trhák, byl asi zklamán. Je to spíše film na pohodu. Beztak si jej Tom napsal a zrežíroval jen kvůli tomu, aby se beztrestně mohl líbat s Jůlií :-).
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o sexu (ale báli jste se zeptat) (1972)
Kdysi jsem jako studentka měla tu čest vidět tento film v kině. Záchvatem smíchu řval celý sál. Je to pro mě jeden z nejlepších filmových zážitků.
Middletonská romance (2013)
Podivný příběh jednoho dne dvou naprosto cizích lidí, kteří se během jednoho dne seznámí natolik, až se do sebe zamilují ... Nápad je to zajímavý, herci byli moc sympatičtí, ale nějak to na mě nezapůsobilo.
Vše je ztraceno (2013)
Tento téměř němý film mě nebavil. Nějak jsem se nedokázala citově propojit s mlčícím mořským vlkem a to i přes velké Redfordovo charisma.
Tísňová linka (2013)
Budu stručná: Triller jak sviňa!