Recenze (179)
Kopačky (2008)
Byl by to celkem dobrý film ze života, kdyby se neustále netočil kolem mužského přirození. V páté minutě nám jej Segel ukáže, v desáté si jej nechá zkontrolovat u doktora, zbytek filmu pojednává o jeho potřebách a na konci by nám s ním snad i na rozloučenou zamával, ale raději si jej přikryl rukou.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Příjemný a povedený film, i když podle mě dějově místy trochu "přitažený za vlasy". DiCaprio, Hanks i Spielberg odvedli dobrou práci.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Překvapivě jsme se dočkali důstojné tečky na konci Twilight ságy. Ztvárnění nového Bellina pohledu na svět a závěrečná bitva se dle mě mimořádně povedla. Vzhledem k souvislostem a okolnostem mi rozhodně nevadilo umělé mimino, a z kina jsem odcházela příjemně naladěná. Na rozdíl od Rozbřesku 1, necítím žádné zklamání, spíše jsem byla příjemně překvapena.
Muži v naději (2011)
Průměrná komedie prošpikovaná rádoby vtipnými scénami. Díky dobrému hereckému obsazení se na to dalo dívat, ale člověk nesmí nad příběhem moc přemýšlet.
Zeptej se prachu (2006)
Nuda, nuda a zase nuda.
Ezel (2009) (seriál)
Za trapnou odpadní telenovelu může považovat Ezela jen ten, kdo z toho viděl sotva 5 minut. Ezel u mě zabodoval příběhem, prostředím, dobře propracovanými postavami oděnými do luxusních oblečků,... Považuji to za dobře odvedenou práci od začátku až do konce první řady. Druhá řada už mě tolik neoslovila. Začla jsem se ztrácet v přemíře informací, nových intrik a zápletek.
Sněhurka a lovec (2012)
Temné až depresivní pojetí Sněhurky mě teda vůbec nenadchlo. Dobré vizuální efekty kazily odfláknuté dialogy. Chyběl tomu humor a šmrnc, možná větší zápletka Sněhurky s Lovcem.
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
Příjemná oddechová komedie pro nenáročné. Už jenom díky Estelle Getty, v roli maminky policisty, se stojí na to podívat.
Za humny je drak (1982)
Pěkná pohádka na kterou mi nevadí se znova podívat i když už mi dávno není šest. Jiří Císler v ní naprostosto exceluje a je hlavním důvodem, proč mě to i přes strašně nepovedeného draka pořád baví.
Dokonalý svět (1993)
Nemám ráda filmy se smutným koncem. Ale tento patří k mým oblíbeným, nejen díky Kevinu Costnerovi. Dokonalý svět zahýbe vašimi emocemi, protože má v sobě opravdu silný příběh o vztahu cizího muže s cizím chlapcem.