Recenze (370)
Tři sestry - Zelená (1991) (hudební videoklip)
Jakej byl Fanánek štramák. Hudba super, klipy sice jako přes kopírák, ale to neva...
Lidská stonožka 2 (2011)
Zatímco první díl měl alespoň něco, čemu se dalo říkat děj, tohle už je jen přehlídka nechutných a zvrácených scén.
Pomsta mravenců (2008) (TV film)
No to byla zase perla... Ale v jednom musim dát tvůrcům za pravdu, ti mravenci byli daleko chytřejší než celá ta banda rádoby zachránců.
Na život a na smrt (2013)
Už dlouho jsem neviděl film, kterýmu bych dal tak jistej plnej počet. A jak nemám rád americký patosy, tak jsem byl na konci fakt dojatej. Dokonalá práce všech co se na filmu podíleli.
Po stopách zabijáka (2007)
Kdyby se aspoň ten krokodýl nepohyboval rychlostí antilopy, pak bych tomu možná i věřil a dalo by se dát lepší hodnocení. Mnohem povedenější byl lidskej konflikt.
Poslední dům nalevo (1972)
Nevim jestli ta dementní, groteskní hudba byl záměr, ale do toho filmu se vůbec nehodila a atmosféře teda vůbec nepřidala...
Nad námi svítá (1952)
Musím říct, že jsem se u toho nenudil, ale to je asi tak vše co je na tom pozitivního. Švorcka s Chramostovou držící se za ramena, to je věc nevídaná...
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Prasení řeckých bájí po americku část druhá. Splácání několika pověstí do jednoho velkýho, přiblblýho, teenagerského splácance s předvídatelným dějem a s nesmrtelnými kladnými postavami. Jedině snad efekty stojí za řeč a to je opravdu žalostně málo. Homér se obrací v hrobě...
Kapitán Phillips (2013)
Hanks je prostě dokonalej, ať hraje cokoliv. Jeden z filmů a hereckých výkonů roku, to je na potlesk.
České století (2013) (seriál)
Je potřeba tomuto dílu zatleskat, že vůbec vznikl. Sedláček zaslouží uznání, že se do tohoto nelehkého projektu pustil. I když tento seriál je pouze o dialozích, tak jsem se ještě ani minutu nenudil a nemohl od toho odtrhnout oči, to musí už o něčem svědčit. A díl od dílu je to podle mě ještě lepší. Musím pochválit Ivana Trojana jeho výkon (hlavně jeho proslov) ve třetím díle je dokonalý.