Recenze (588)
Prvních 100 - Sic Semper Tyrannis (2018) (epizoda)
Začátek této série mi přišel průměrný. Ale poslední 4 díly změnily můj názor, že se jedná o nejlepší sérii ever.
Ghostland (2018)
Těžko říct, jestli to bylo více zajímavější, nebo drsnější.
Tiché místo (2018)
Wendiga moc nešla vidět, což je škoda. Ten, kdo říká, že to je originální nápad, nezná Until Dawn - je to v podstatě něco podobného, jenom intenzivnější prožitek. Taky nám tvůrci neprozradili původ těch monster, ale já si našel vysvětlení - jsou to protivní důchodci, kteří jsou nasraní, že je budí nějaké zvuky, proto nasadili "kill mode". Aspoň si teď můžou v klidu užívat zaslouženého odpočinku.
Prvních 100 - How We Get To Peace (2018) (epizoda)
Boží, možná jeden z nejlepších dílů vůbec.
Vadí nevadí (2018)
Bavil jsem se od začátku do konce. Jediné, co bych tomu tak vytknul, je, že hlavní hrdince umíral někdo z jejích přátel v náručí a ji nekápla ani slza, ani se na něj nepodívala. Mohla říct aspoň něco jako: "Škoda".
Ghost Stories (2017)
Když si tak čtu komentáře, tak já to měl celkem naopak. Prvních, nějakých 80 minut mi přišlo nejlepších. A ten konec byl takový divný a postrádal atmosféru, každopádně zvrat zajímavý, ale nic extra. Spíš se mi nelíbilo, že většina lekaček byla udělaná jen na zvuku... To by se lekl každý, i kdyby někde v Medvídkovi Pů buchlo najednou něco 20 kilohertzového. Ale jinak horor dobrý.
Downrange (2017)
Akční scény byly super, bohužel jich tam však moc nebylo.
My Friend Dahmer (2017)
Příběhově o ničem, pořád to stejné dokola. Žádné zakočení také nebylo... Jinak je to strašně divný člověk.
Zmizení (2013)
nic extra
Okupovaná kolonie - End of the Road (2018) (epizoda)
Proc zrovna... 😡