Recenze (56)
V Billově mozku: dekódování Billa Gatese (2019) (seriál)
Skvele zabitý čas. Nie je to len o samotnom Billovi, je to skôr aj ukážka, o čo sa snaží v aktuálnom období, keď už človek je jeden z najbohatších ľudí na svete a dosiahol to svojou genialitou. Takýto človek rozmýšľa nad problémami sveta ako je očkovanie, bezpečná jadrová energia a pod. Nemusí riešiť problémy bežných ľudí a zase miluje riešiť problémy a rad prijíma ďalšie informácie. Popri vysvetľovaní jeho aktuálnej činnosti opisuje svoju osobnosť, vzťah k rodine, workoholizmu, manželke. Je to zaujímavý uhol pohľadu, ktorý Vám môže niečo priniesť. Najhoršie, čo sa mu môže stať je, že by mu odišiel rozum.
Paradise PD - Energie na rozdávání (2020) (epizoda)
Už dlho som sa tak nezasmial. Som rád, že prišla druhá séria. Smejem sa ale viac pri poľskom dabingu, než anglickom.
Angry Birds ve filmu (2016)
Odporúčam si pozrieť v poľštine.
Pašerák (2018)
Jeden z TOP filmov. Kombinácia country hudby, pekných záberov z prírody a skvelého životného ponaučenia bol skvele stráveným časom. Letmý humor s peknou zápletkou a neštandardným koncom naozaj zaujal.
Lilyhammer (2012) (seriál)
Prepracovaný seriál, ktorý spája koncept amerického štýlu z 90. rokov s dokonalým norským prostredím. Z jednej z najmenej korupčných krajín sa tak stáva maličké mestečko plne kriminality. Celý seriál je doplnený o dobrý humor a pokiaľ máte radi nórsky jazyk, tak sa aj niečo naučíte.
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizoda)
Tešil som na to. Videl som prvú časť a teraz sa teším ešte viac na tu ďalšiu.
Mimi šéf (2017)
Už chápem prečo deti berú LSD...
Assassin’s Creed (2016)
Je mi jedno, čo a kto hodnotil ten film. Ja dávam 5*, pretože som fanúšik AS a filmove spracovanie sa mi páčilo.
Cooltúra (2016)
Wow. Úžasný film.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Parádička, dlho som sa nato tešil a stal to zato