Oblíbené seriály (10)
Řím (2005)
Jedním slovem vynikající, první serie super, druhá geniální. Není třeba nic dodávat, kdo neviděl nepochopí !!!!! P.S. Lov Kleopatry na jelena rulezz...
Dexter (2006)
Spartakus: Bohové arény (2011)
Tudorovci (2007)
Californication (2007)
Až bude mít moje dcera 16 let tak napíše knihu Šukání a mlácení :)))
24 hodin (2001)
Útěk z vězení (2005)
Krok za krokem (1991)
Ty brďo, čoooooveče.