Recenze (291)
Koruna (2016) (seriál)
Na unudeni k smrti a nejakem tom infu o zazobancich u kormidla dobry. Dobre se u toho usina.
Godzilla II Král monster (2019)
Efekty suprove, pekna akce, ale dej unudeny a postavy nesympaticke. To byl zase krok vedle
Pacifik (2010) (seriál)
Utahane, zbrkle preskakovane udalosti. Oproti Bratrstvu velke zklamani
Pěsti ze železa (2012)
Boze to byla slatanina na entou. To psali a tocili zhuleny?
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Boze tak tohle je presne takova sragora, jakou jsem cekal. Unudenej hnus, kterej sem prekoukal jen z donuceni. Sileny smecko
Mizerové navždy (2020)
Zatim nejslabsi dil, nejmene akce. Ale zase plno dobrych hlasek.
U Zlaté rukavice (2019)
Tak jsem cekal neco otresneho na zvraceni, ale nestalo se. Ano, par momentu ekl bylo, ale treba na Solo aneb 120 dni sodomy to v hnusarnach nema. Docela zabavne udelany film.
Irčan (2019)
Tak tohle bylo zklamání a bylo skoro čtyř hodinové... Přestárlý, počítačem upravený De Niro se sotva táhl po place, takže jsem ani nevěřil, že hraje sám sebe, ale podstatně mladšího. Nečekejte žádnou gangsterskou scénu, ani nějakou překvapivou pointu. Velký zklamání, celý to bylo "velký špatný"...
Táta je doma (2015)
Konecne jsem se pekne pobavil. Po dlouhe dobe fajn komedie. Nazory chcipacku pod 3 hvezdy neberte vazne👍😊
The Punisher (2017) (seriál)
Tak tohle me nechytlo a to mam Kata rad... Nedivim se, ze uz netoci dalsi dily