Recenze (5 579)
Spravedlnosti se meze nekladou (1966) (TV film)
Bez Hrusinskyho by to nebylo ani za 3, ale takhle to neni spatna podivana... :)
Záhada obrazu sv. Šebestiána (1972) (TV film)
Na to, ze jde o detsky televizni film s detskym vysetrovanim zahady obrazu, je to celkem promysleny a zajimavy. Nevim, proc nedat 4... Me to celkem bavilo.
Na Hromnice o den více (1993)
Roztomila odpocinkova komedie. I po sto letech stale funkcni... (videno opet unor 2021)
U snědeného krámu (1933)
Depresivni podivana... Zemla je proste takovej hodnej blb. A tem neni ani rady ani pomoci... 3+
Dva týdny štěstí (1940)
To je ten film, kde Adina zaridi vystavbu metra. Velmi povedeny kousek plny tovarniku, ministru, reditelu, sekcnich sefu atd...a vsichni uhaneji Adinu, ktera je prostou pracujici divkou, toho casu na dovolene. :)))
Děvče za výkladem (1937)
No tak to bylo uplne roztomile... Potesila predevsim Helena, ktera tu byla neobycejne sympaticka. :)
Božena (2021) (seriál)
Vyrobeny to bylo celkem pekne, ale me to neoslovilo. Patrim k tem, kteri si Bozenu radeji nechaji v pameti idealizovanou dle skolnich osnov z mladi...
Hlas pro římského krále (2016) (TV film)
Chjo...a ja se tak tesil, ze by konecne mohl vzniknout nejaky poradne oslavny epos...tak nic.
Nezapomenutelné Vánoce (2015) (TV film)
Vanocni romanticky film.
Merry Matrimony (2015) (TV film)
Vanocni romanticky film.