Recenze (168)
Příchozí (2016)
Strašná blbost. Lidi kteří to hodnotí jako mimořádný dílo jsou naprostý idioti.
Krvavé léto v New Yorku (1999)
Skvělej Adrien Brody a John Leguizamo.
Operace "Blue Sky" (1994)
Škoda toho konce, hrozná levičárna. Jinak super.
Matčina pomsta (2023)
Neuvěřitelná sračka! Kolik pravicových útoků bylo za posledních pár let ve Francii? Na internetu jsem nic nenašel, tvůrci nejenže neumí filmové řemeslo, ale asi žijí na jiné planetě
610 metrů nad zemí (2022)
Něco pro klaustrofobiky
Šťastně až do smrti (2022)
Kdyby hlavního hrdinu nehrál ten pidlovokej arabák, tak dám 4*
Nech svět světem (2023)
Jeden z možných scénářů útoku na USA. Mě to přišlo docela pravděpodobný. Tak je nutné se na to dívat, rozhodně ne jako na akční podívanou typu San Andreas
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Trošku jednostranná indiánská story. V dnešní době jsem všem takovým pohádkám o zlých běloších a hodných indiánech krajně nedůvěřivý, proto čtyři hvězdy. Jinak excelentní De Niro i DiCaprio a skvělá režie
Puppy Love (2023)
Nemít kavalíra doma, tak dám jednu hvězdičku, ale v tomhle filmu je tak roztomilej, že jsem nejen vydržel do konce, ale i litoval že je konec.
Michael Kocáb – rocker versus politik (2022)
Sebestřednej kretén, naprosto nekoukatelný. Kocáb je živoucí doklad toho, že hloupost nemá nic společného s inteligencí. Platí i pro Sommerovou