Recenze (1 481)
Ticho před bouří (2019)
Slušnej bizárek. Koukalo se na to pěkně, ale měla jsem si vypnout zvuk, abych se nenechala rušit naprosto nepochopitelným příběhem. 😡 40%
No není to romantika? (2019)
Docela příjemné překvapení. Rebel Wilson je slušná komička, ale že utáhne i romantiku, to bych nečekala. 60% a klidně si to zítra pustím znovu.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Je to hezké, ale nebavilo mě to. Mnohokrát radši bych viděla pokračování, které ale nikdy nevznikne. 🤖 70%
Smrtelné stroje (2018)
Zajímavý svět, nudný film. 50%
Robin Hood (2018)
Již takhle na začátku roku mám velkého favorita na letošního guilty pleasure. Ano je to obsahově nezvládnuté, vizuálně nudné a až směšně ambiciózní (jak píše pepo). Ale mně to sedlo do aktuální nálady a nehorázně jsem se bavila. 🏹 50%
Žena (2017)
Ta čtvrtá hvězda je za Glenn Close, která hraje fantasticky. 70%
Ledová sezóna: Medvědi jsou zpět (2018)
Hnusný, otravný animák, který nebavil ani hodně malé děti, a po hodině jsme odešli. Kdybych ty peníze za kino vyhodila z okna, tak udělám líp. Teď by mě totiž nebolela hlava. 🐻 20%
Dívka v pavoučí síti (2018)
Fincherovi Muži jsou pro mě jednou z nejlepších detektivek za poslední dobu. Dívka v pavoučí síti má výrazně slabší předlohu, horšího režiséra, méně hvězdné obsazení (i když Claire Foy mám hodně ráda) a z detektivky se stal špionážní thriller. Nemůžu ale říct, že bych se nudila. 🔫 60%
Louskáček a čtyři říše (2018)
Barevné a sladké jako cukrová vata, ale také tak prázdné. 😐 60%
Zelená kniha (2018)
Poplakala jsem si a zařazuji na seznam vánočních klasik. 🏆 100%