Oblíbené filmy (10)
Úsvit mrtvých (2004)
Už od prvního traileru, který jsem viděl v kinoboxu někdy možná ještě v roce 2003 jsem věděl, že vznikl můj nový oblíbenec. Tohle je můj úplně nejoblíbenější horor. Určitě se teď na něj v blízké budoucnsoti dívat nebudu, neboť sem ho viděl tak třikrát. Nejvíc se mi na tom asi líbí, že se skoro celý odehrává přes den a taky prostředí nákupního centra. Myslím si, že Úsvit mrtvých dokázal, že remake může být lepší než originál (podle hodnocení soudím, že nejsem jediný kdo si to myslí) i když Romera miluju a jeho originál se mi taky strašně líbíl. 100%
Můj soused zabiják (2000)
Rocky IV (1985)
Nejlepší díl 2. nejlepší filmové série, co jsem kdy viděl.
Smrtonosná past (1988)
Nejlepší filmový tvrďák a hláškař ve své nejlepší roli! 100%
Den nezávislosti (1996)
Profesionál (1981)
Viděl jsem film po dlouhé době a je přesně tak dobrý, jak si ho pamatuju. Vrchol Morriconeho tvorby, herci hrajou úžasně, celou dobu sem se nahlas smál, jak si Belmondo dělal ze všech srandu. 99%
Skleněné peklo (1974)
Vše už bylo napsáno. Nejlepší katastrofický film všech dob? Dost možná. 95%
Pan Smith přichází (1939)
Nelze jinak než si postavu idealisty pana Smithe zamilovat. 95% Pro zájemce Pan Smith je parodován v Simpsonových v díle S11E01.
Hvězdná brána (1994)
Srdcovka!
Tenkrát na Západě (1968)
Ta kamera, dlouhé záběry beze slov, detaily - moucha na začátku, hudba, dekolt Claudie. Pán film mezi filmy. 95%