Recenze (1 984)
Hole in One (2009)
25%
Charly (1968)
Miluju atmosféru sci-fíček ze 60.-70. let (Colossus, Loganův útěk, Westworld) a Charly je i výborně natočen a ještě lépe zahrán. Myslím, že se z povídky dostalo maximum. Navíc některé pasáže nutí člověka se zapřemýšlet. 80%
Mardi Gras: Jarní prázdniny (2011)
Klasická studentská komedie - prsa, zadečky, další nahotinky, panic, hovínko, pivo a Carmen Electra. Nepřipomínal vám ten řízek Jacka Blacka? 60%
Píseční žraloci (2011) (TV film)
Neuvěřitelná hovadina, hlavnímu hrdinovi sežerou tátu, holku, kámoše a půlku zákazníků, ale jemu to neva, protože show must go on, neboť těch zbylých 20 trsajících lidí na pláži spasí jeho finanční situaci a ekonomiku ostrova na deset let dopředu! S efektama si partička autorů taky hlavu příliš nelámala. Šílené přehrávání tam je snad schválně. A ten konec, kdy žraloka plážového vystřídá žralok skalnatý, to je fakt pecka :D. No ale za ten absurdní nápad musím dát 15%
2012 - Mayská proroctví a kruhy v obilí (2008) (TV film)
Jasně, že dokument manipuluje a nutí svůj názor. Ale líbí se mi když si tvůrci dokážou takhle dát dohromady spojitosti, hledat neslučitelné a udělat z toho příběh. Proč ne. Konec světa nebude, ani se nezmění v 13 nebí z noci na noc. Ale je jasné, že je jen otázkou času, než se stane něco, co změní život na Zemi a dokonce i velká pravděpodobnost, že se přímo tohoto roku (2012) stane něco, co bude zhruba odpovídat. Třeba zase obři povodně nebo hurikán. To jo.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
I feel like a king in my Buggy, pa pa pa pá. 65%
Pod jednou střechou (2010)
65%
Zbav nás od zlého (2009)
Konečně Lene na filmovém plátně! 75%
Hledám Amy (1997)
65%
Johnny English se vrací (2011)
70%