Recenze (342)
Mizerové navždy (2020)
Čím začít ? Asi tím, že ten český dabing mě tam vytáčel nejvíc slovo "piča" jsem už dlouho tak často neslyšel. Jako kdybych seděl ve čtvrté cenové skupině mezi havířema. Kde je kouzlo našeho dabingu a možnost vyjádřit se 100x jinak než jen suché do piče! To umí každý kokot. Opět na dnešní dobu vše přeplácané a přitažené za vlasy. Jak píše Ratemus alá Rychle a zběsile. Prosím 90's Forever back.
The Thinning: New World Order (2018)
Loganovi "Lulanovi" bych to jeho debilní páčo neraději opálil letlampou. Film určený leda tak pro TV Barrandov. Začátek se vyvíjel nadějně. Herecké výkony a projevy otřesné. Čím déle se koukáte tím je to stupidnější. A to budou asi točit třetí pokračování ?! Začínal jsem na třech bodech, ale konec si vykoledoval naprostý odpad. A kdo tomu tak označení Horor proboha asi nějaký magor ?!
Fantasy Island (2020)
Sto lidí sto názorů mě se to líbilo od začátku až do konce pořád jsem tam hledal ty negativa o kterých se tu píše a nic. Bylo to pěkně zamotané dobře natočené a mělo to slušný spád. Na rozdíl od filmů, které nemůžete ani dokoukat do konce a modlíte se ať už to proboha skončí.
Foxtrot Six (2019)
Skoro dvouhodinová slátanina všeho co už tady bylo. Neskutečně se to táhne a jak už tady někdo psal ...po hodině už vlastně mezi asiaty nepoznáte kdo je kdo všichni vypadají stejně. Na Indonésii asi dobrý, ale ten pokus natočit to v americkém stylu je tam až moc zřetelný a přehnaný. Trapné scény jeden proti přesile a poslední půlhodina byla utrpení. ....Sci-Fi od toho vůbec nečekejte kromě kouzelného pláště není co k vidění.
Radius (2017)
Je to opravdu vynikající námět, ale hodně utahané. Takže jednou a dost bohužel.
Bloodshot (2020)
Klasické devadesátkové béčko se současnými efekty, ale bez jiskry. Jednou a dost.
Svatý muž (1998)
Plny počet hlavně za ten elektro úsměv. Ano není to bůh ví co, ale mě se to vždy líbí. P.S. můžete mě objemout až mě potkáte.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
K filmu jsem usedal s velkým očekáváním a to byla chyba. Po první hodině jsem si musel přečíst zdejší komentáře, abych se vůbec donutil film dokoukat. Ano z uměleckého hlediska filmu asi není co vyčíst, ale na mě to bylo nudné a utahané. Herci odvedli skvělý výkon a přenesení se do amerických let minulých je opravdu stoprocentní. Nicméně objektivně u mě to neboduje své fanoušky film jak je vidět už má tentokrát beze mne. Jednou s odstupem když už vím vocogou se na to možná ještě kouknu.
See (2019) (seriál)
Vyšinutá královna a k tomu debilní náboženství to je smrtelná kombinace.
Mentalista - Série 6 (2013) (série)
Je to typické hlavně pro Novu zkurví jakýkoliv dabing vše na úkor kvality hlavně aby to moc nestálo https://plus.rozhlas.cz/jak-vlastne-dopadla-stavka-daberu-no-uz-nedabuju-odpovida-herec-a-hlas-7803717 Jan Vondráček tomu dával šťávu.