Recenze (860)
Soumrak mrtvých (2004)
Podivná křeč plná dobrejch herců.
Čistokrevní (2017)
Překvapivě zapomenutelný.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Náročný na pozornost, skvěle obsazený, slušná výprava – chybí tomu ale jiskra.
Ostré předměty (2018) (seriál)
Stojí to hlavně na Amy. Natočit to Norové, budou ostrý předměty vyhledávat i diváci.
Vodní svět (1995)
„Čmoudi“ tomu zajistili celou jednu rudou!
The Haunting - Romance se starými róbami (2020) (epizoda)
Kdo by čekal, že vzpomínky Severuse Snapea budou nejpříjemnější díl?
Mozek v plamenech (2016)
Když se tvůrci rozmejšleli, proč točit film pro světovou komunitu neurologů, chtěli obsadit ňákou fakt dobrou herečku. Třeba Saoirse Ronan. Jenže producenti si spočítali, že v kinosálech je typická obsazenost 0,63 neurologa, takže se film musí zatraktivnit i pro plebs a tvůrcům to vysvětlili: Chloë má větší CHARISMA. Vpředu i vzadu. Plus to určitě naláká i ty hejsky, co ji viděli jako 11letou v Kick Ass a od tý doby furt čekaj, až nebude jailbait. Což ona už nějakej ten pátek neni, zato je z ní celkem vyrovnaně mdlá herečka, takže film, kterej by Saoirse možná dokázala pozvednout, Chloë jen tak provlnila skrznaskrz tou svou blonďatou ovul— pardon, ondulací, takže je natolik zapomenutelnej, že i já tenhle koment píšu s asi měsíčním zpožděním.
Greta - osamělá žena (2018)
Oukej. Oukej. Odsejpalo to celkem povedeně, takže jsem ani neměl ten pocit, že by tomu pomohlo výrazně méně oblečení na Moretzový, což se u jinejch jejích filmů moc tvrdit nedalo. Jenže jsem nedlouho předtím viděl film o zvucích, takže jsem z pohledu jednobytovejch příběhů byl saturovanej.
Hannibal (2001)
Ridley Scott to zkusil, ale ten pocit, že nakonec jedinou radost měl z novýho zůstatku na bankovním účtu, mi asi nikdo nevezme.
Mlčení jehňátek (1991)
Jeden z povinně adorovanejch filmů, kterej na jednu stranu stárne důstojně a hlavně sotva viditelně, na druhou stranu funguje asi jenom díky Jodie a Tondovi. Jinak by z toho byla nanejvejš hodinová epizoda ňákýho toho CSI seriálu.