Recenze (1 593)
První večeře (2021) (pořad)
Kuchař má opět nový pořad . Každý se nějak živí . Sice je to divné , sledovat lidi u jídla , komentovat to , a poté jěště čekat , že spolu začnou cestu životem . Fakt trapas . Ale Simone byla fan a proto dávám * . Jinak TV Prima zřejmě začala akci - JAK PŘIJÍÍÍT O DIVÁKA . Nejjdříve trapná 1. Mise a nyní tohle .
Co ste hasiči - Hasičský ples (2021) (epizoda)
Myslím , že asi nejlepší díl z celého seriálu . Nakonec si divák zvykne na dva důchodce , kteří udávají směr v tomto díle . Žhavé jiskry dobrá parta muzikantů , i když to je silné slovo , a Kopta žhavil klávesy do plnejch . Čili shrnuto - Rychlý dost dobrý , Kopta rovněž i oba tatíci . Jo i ti mladí co spolu choděj a zažívají první společné chvilky společně v životě také fajn . Myslím , že by mohlo být i pokračování . Takže za celý mini seriálek dám * * * .
Tom Clancy: Bez výčitek (2021)
Tak nevím , co bylo smyslem tohoto , poněkud zmatečného filmu . Nejdřív nějaká mise , která byla past , pak se někdo mstí a nakonec se rozhodne hlavní hrdina to nějak řešit . Do toho zvláštní výběr herců , tedy hereček , spíše jeho kolegyně , která je bez výrazu a samozřejmě není běloška . To je snad jasné . Vše musí být vyváženo , aby byla spokojenost na celém světě . A to je , zřejmě , smyslem většiny filmů z daleké ciziny .
Večírek (2021)
Suchánek nezklamal . A Nela je stále kus , leč to je žalostně málo . No je po létě a já nyní přidám * , protože M. Taclík - VLASTNĚ PERLIL . Některé vtípky Rodena ve sklepě a Čekyho byly trochu za hranou , ale jinak pár gegů tam bylo . To zase jo . Prodejce ,,levných " vysavačů taky ušel a " opilá " Tatiana taky dobré . No a šofér autobusu mohl být Vašek Kopta , ten by si to užil . A dialog Langoše s Tánˇou v autobuse dobrej záběr . Takže s odstupem času dávám za * * .
Rozhněvaný muž (2021)
Na můj vkus dosti brutální , ale spád a napětí to mělo . To se musí nechat . Ovšem jak říkám , pro mne místy drsnééé .
Mrazivá past (2021)
Nějak se to trochu táhlo . Některé scény byly zřejmě točeny v ateliéru , což je ke škodě . Jinak napětí to mělo a hlavně vše dobře dopadlo . Takže slabší * * * .
Co ste hasiči - Za Frantu! (2021) (epizoda)
Nejméně pohledný hasič a jde na dračku . To už je scifi . Další slabý díl , který ovšem okořenila nožka redaktorky ,,šprajcnutá " v zábradlí a Benešová v trikotu . Tudíž dám * * . Jo a závěr k zamyšlení . To tedy jo . Myslím to v dobrém . Často se honíme za kravinama a zapomínáme na základní hodnoty v našich životech . Což jsou vztahy , pomoc druhému a tak podobně . Takže za ten závěr dám hvězdu navíc .
Co ste hasiči - Pálení čarodějnic (2021) (epizoda)
LEPŠÍ už to nebude . V tomhle jsem si zcela jist . Bude snad v dalších dílech nějaké překvapení ?? A hned si odpovím , ne . Tedy , asi neee .
Giordano Bruno (1973)
Tak jsem jej konečně shlédl v Tv . Ovšem dílo je to poněkud zdlouhavé , často postavy jsou uječené , některé jeho myšlenky dost mimo , ale některé zase velmi dobré . Jinak zahrané výborně všemi herci , ovšem hudby podivná . I když v roce výroby tohoto filmu asi strop . Inu budiž . Já jsem byl celkově mírně zklamán , ale účel film splnil . Ukázal nové myšlení jedince na chování církve ve světě . A to také šlo . A tudíž v tomto ohledu * * * a půl * .
Válka zítřka (2021)
TVL kravina na druhou . Ti jěštěři humus a jen střílečky a masakr . Tedy skoro . Komu se tohle líbilo za plný počet , NECHÁÁÁPU .