Recenze (1 592)
Půlnoční nebe (2020)
Clooney v nevšední roli . Záběry přírody a vesmíru fajn . Holčička rovněž . Ale celkově to nějak nebylo ono . Ale pokus to byl chvályhodný . A trochu mi to připomínalo Gravitaci .
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Všechny pěkné , inteligentní , zajímavé pohádky již byly , zřejmě , natočeny . A v tomto případě , kdyby to bylo kratší , bylo by to i o něco lepší . Ale princezna pěkná , to jo . A tudíž dám slabé * * .
Mosul (2019)
REALISTICKÉ , dost autentické , syrové , drsnější , charizmatický šéf SWATu , často bezvýchodné situace a navíc podle skutečnosti . Myslím , že dost dobře natočeno a pro mne , nevšední až lidský konec . Film vůbec nepůsobí nějak lacině , ba právě naopak . Takže * * * * a půl * .
Blood and Money (2020)
A DALŠÍÍÍÍ KRAVINA . Příroda je nádhera , ale to je tak všechno .
Letuška - V nouzové situaci (2020) (epizoda)
UŽ první díl totál KRAVINA . TOHLE SE OPRAVDU NĚKOMU LÍBÍ ????? Sorry . ale tohle je na O D P A D .
Duch ve stroji (2017)
Celkem hrůůůza . Teda pro mne .
Valan (2019)
Ale jooo. Na madˇary velmi dobré . Késenem .
Nechte ho jít (2020)
UVZATOST babičky mít u sebe vnuka jí připravila o manžela . Tak nějak ve zkratce . Závěr filmu dost přehnaný , kdy jde děda , kterému usekli synové jedné krááávy , sorry , prsty na jedné ruce a on pak jde pro vnuka do jejich domu s onou zavázanou rukou . Mohl to být zajímavý příběh , otec , syn , vnuk , babička , koně , příroda a takhle je to slabý podprůměr . Š K O D A .
Nabarvené ptáče (2019)
Jednou mi to skutečně stačilo . Místy dost drsné . A rovněž dlouhééé .
Štěstí je krásná věc (2020)
TO ZASE byla Kravina . FAKTICKY ubohééééé. Akorát ten Vaněk byl hodnověrný .