Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Horor
  • Animovaný

Recenze (43)

plakát

Padesát odstínů šedi (2015) odpad!

To byl ale zase jednou zážitek, člověk věčně nevěřícně kroutí hlavou, ani smát se tomu moc nejde pokud nepočítám nějaký ty nervozní zhnusený úšklebky. V hlavních rolích ošklivá tupá nána, která si musí googlit slovo sex, a slizký necharizmatický despota, který by si taky měl zkusit vygooglit co je to BDSM než s tím začne otravovat a cpát lidem smlouvy. Dohromady párek trapáků. Chemie mezi herci nefunguje, dialogy jsou blbý až to mlátí dveřmi, celý je to hrozně nudný a přes kopírák Twilight. Je to vážně prdel, když se enormního marketingu dostává takovýmto sračkám, které nejsou ani dobrým pornem ani dobrou romantikou, ale zato jsou role model pro všechny amatérské děvky.

plakát

Šílený Max: Zběsilá cesta (2015) 

Ačkoliv je Šílený Max de facto jen ježdění náklaďákem, tak jsem se i docela bavila. Dějovou hloubku by to mohlo mít o maličko větší, protože aby hlavní hrdina byl jen křoví, tak to je vyplýtvaný potenciál. Naopak Furiosa byla hustá a příští díl by mohl být o ní a na Maxe se vyprdnout. Poslední věc, která se mi moc líbila jsou detaily jako vytuněný auta, bizardní pojízdná kapela, ale ty už to zas až tak nezachrání.

plakát

Co děláme v temnotách (2014) 

Po těch všech politicky korektních upírech, teen patosu a nánosu třpytek, které všechno ohledně upírů jen všem maximálně znechutili se objevilo konečně něco, tento film, který ukazuje, že není všem nocím konec. Natočeno jako dokument o domácnosti, kde žijí čtyři odlišní upíři, ale právě proto to asi funguje a situace, které z toho plynou jsou sympatickou směsí parodie, černého humoru a sarkasmu. Pokud by se točilo víc takovýhle filmů o násoskách, tak by to bylo jen dobře.

plakát

Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda) 

To že je většina lidí úplně blbá a nezajímají je jiné články než které začínají titulky "Známá moderátorka vystavila svoje sexy stehýnka" a "Pánové, tahle kočička vyvětrala svoje trojky a je k mání." neznamená, že to ospravedlňuje existenci kreatur jako je Novotný a jeho ex-sexshop prodavačky, v současnosti rádoby novinářky společenské rubriky, jejíž jméno jsem si pro pořádek ani nezapamatovala. Hájit si i tu nejzdegenerovanější práci může jen arogantní narcis nebo vypatlaná nána, která doufá, že se i ona jednou stane tou druhořadou celebritou až ji jednou osouloží Leoš Mareš. Bohužel, dělníci bulváru dostali prostor se předvést i na jedničce a i když si budou tvrdošíjně stát za tím, že kdyby to nedělali oni, tak by to dělal někdo jiný a prachy hlavně prachy jsou to nejdůležitější, tak nejsou vlastně o nic lepší než ti jejich čtenáři, od kterých se i knedlo Novotný snaží teatrálně dávat ruce pryč.

plakát

Mama (2013) 

Bože, vždycky si říkám, kdo na ty schizofreničky leze (navíc i pěkně hnusný mařky dokud byly při životě), pak to takhle dopadá. Ale jo horor se mi líbil. Žádná z postav nenasírá svým chováním a těch děvčátek jsem se i párkrát lekla.

plakát

Osamělý jezdec (2013) 

Jsem dost zklamaná. Dvě a půl hodiny dlouhý film a dají tam dvě akční scény?! Několikrát jsem se v průběhu filmu přistihla, jak myslím na to, kdy už bude konec. Prostě nuda. Vtipné hlášky jsou slabé a je jich jako šafránu, což není pro potenciální letní blockbuster zrovna ideální. Chybí tu nové nápady. Prostě Piráti hadr. Verbinski si asi řekl, že když se to takhle jednou líbilo, tak není důvod nic měnit. Stačí nahodit jiný kabát, lidi to sežerou a on vydělá balík. Blbý, že mu ty počty nějak nevyšly. Vrazit totiž většinu peněz do efektů už pár let nefunguje. A já na tom filmu opravdu neviděla nic lepšího. Postavy jsou tu dvojího typu Tonto a ten nezajímavý zbytek, přesně jak v Pirátech. Kecy zbytku natahují stopáž a aby s nimi divák nějak hlouběji seznámil, tak na to tu paradoxně nezbývá čas. Typicky jen na efekt je tu Helena B. Carter. Kanón v noze a paruka. Ta paní snad vyžaduje pro každou svou roli excentrickou paruku, jinak si to neumím vysvětlit. Hammer, ač hlavní postava se taky moc nepředvedl. Sečteno podtrženo, okradlo mě to o čas a slibovanou jízdu to nenabídlo. Pusťte si proto raději něco jiného.

plakát

Stážisti (2013) 

Další průměrná komedie, i když asi tak do první poloviny mi přišla mnohem lepší. Víc mě bavilo, jak ti dva odepsaní prodejci vůbec nezapadají mezi ty šprty a genie z Harvardu, nechytají se při seminářích a teambuildingových akcích a už vůbec nic netuší o současné popkultuře. Pak se to právě asi v polovině zlomí a všichni v sobě najdou googlerství či jak to bylo a úměrně s narůstajícími pozitivními vztahy roste trapnost, která vrcholí při závěrečném vyhlašování výsledků. Je jasné, že to Google sponzoroval a dali si proto záležet, aby to vypadalo jako pracoviště roku a shazovat jejich drblé metody náboru zaměstnanců tudíž nemohli pořád. Naopak ve vhodnou chvíli museli otočit a udělat z toho náborové video, které přesvědčí ještě víc mladých a talentovaných, aby se upsalo Googlu. No kdo by tam nechtěl pracovat? Asi já.

plakát

Šmejdi (2013) 

Když na mě někde řvou, vyhrožují mi a cpou předražený zboží, který nechci, tak to z pohledu logiky důchodců vypadá jako boží místo, kam stojí za to se vracet. Vážně v sobě momentálně nenacházím pochopení pro jejich jednání. Blbá hlava je holý neštěstí. Kvůli slevě několika korunu zaplavují pravidelně v čtvrtek Kaufland a aby nemuseli platit 30 kč regulační poplatek jedou přes celé město do lékárny, kde ho nevybírají. Korunka ke korunce a mají evidentně na deky za 5 tisíc, "léčivé" lampy za 15 tisíc a nádobí od ťamanů za 25 tisíc. Měli se ve škole naučit počítat, pak by takhle nedopadli. Možná bych i politovala někoho, kdo tam byl jen jednou a dopadl blbě, ale blbci, kteří tam jezdí každý týden a nedají si pokoj, můj soucit nemají.

plakát

30 Seconds To Mars: Up in the Air (2013) (hudební videoklip) 

Myslím, že v tomto případě platí, že méně je někdy více. Těch motivů tam bylo příliš moc. Když se rozhodnu, že budu dělat něco artového, tak to automaticky neznamená, že tam naperu všechno, co můj zdrogovaný mozek vymysli.