Poslední recenze (35)
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Pre mňa úplne geniálny film plný humoru, akčných scien, krásnych žien a krvy. Mix viacerých žánrov od hororu cez akčný film až po komédiu. Skvelá hudba, kamera, všetko. Nemôžem nič vytknúť.
Far Cry (2008)
Tento film by ani nemal niesť meno FAR CRY, pretože od hry to ma veľmi ďaleko čo je akurat také isté je par mien a jedna scéna. Na obale DVD je pláž, palmy a film sa odohráva aj tak v ihličnatých lesoch. Príbeh sa viažu na hru asi len z jednej štvrtiny. Fanúšikovia hry by si to nemali ani pozerať!!
Warrior (2011)
Tak ako som sa vžil do filmu pri sledovaní Warriora som sa už nevžil strašne dlho. Film nabitý emóciami, láskou a odhodlanosťou. Jedna z najlepších drám aké som kedy videl.
Poslední deníček (8)
Posledný dom naľavo
Krimi/Dráma
USA, 2009 109 min.
Film ktorý mi dosť nahaňal hrôzu ale nie tým , že by som sa bál ale vyvolal vo mne strašne divný pocit pre ktorý som moc súcitil s rodičmi a ich dcérou. Ale film je natočený dobre a bez blbých teenegerov, ktorý niekde zablúdia a tvária sa ako sprostý. Túto je normálna slušná rodinka ktorá si prežije peklo a hneď bude bojovať a nebude len kričať a utekať.