Recenze (337)
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Nadčasový špionážní thriller Na sever severozápadní linkou opět potvrzuje Hitchcockovi kvality. Ovšem k vidění je toho mnohem víc. Zejména elegantní Cary Grant podává vynikající výkon a záhadná Eva Marie Saint má rovněž něco do sebe, dále na Hitchcocka poměrně rozsáhlá výprava a jako u každého jeho filmu skvělá kamera. Celkově, i když Na sever severozápadní linkou není nejlepší Hitchcockův film, rozhodně stojí za pozornost.
Ed Wood (1994)
Tak něco takového bych od Burtona nečekal. Už od úvodních titulků mi bylo jasné, že tohle nebude normální film. Burton se opravdu předvedl v plné parádě, stejně tak Depp s Landauem (I když myslím, že Landau nedostal oscara zcela oprávněně, podle mě by si ho zasloužil S.L.Jackson za Pulp Fiction), dále dost šílený(vyníkající) scénář a hudba Howarda Shora (tentokrát se hudby vyjímečně chopil Shore místo Burtonova dvorního skladatele Dannyho Elfmana). Ed Wood je určitě jeden z nejlepších Burtonových kousků.
Saw 2 (2005)
Slabší než jednička, ale pořád má co nabídnout, tak proč ne ?
Rocky Balboa (2006)
Rockyho fanoušci si snad lepší zakončení serie, ani nemohli přát. A klobouk dolů před Stallonem.
Bílý lovec, černé srdce (1990)
Hodně slabý film, který drží nad vodou jen ultranesimpatický Eastwood.
Batman a Robin (1997)
To co Burton tak skvěle rozjel Shumacher nejdříve hodil do hrobu a teď náležitě zakopal.
Pošli to dál (2000)
Dost průměrný film, s průměrnými výkony nadprůměrných herců. Haley Joel Osment strčí oba oscarové herce s přehledem do kapsy.
Walk the Line (2005)
Solidní životopis, stavící především na hereckých výkonech, zejména Joaquina Phoenixe. Nic víc, nic míň.
Tajemné okno (2004)
Jedna z nejslabších adaptací S.Kinga. Hlavní vinu nese režisér. Jedinným kladem jsou herecké výkony Deppa a Turturra, ale jen oni sami na to nestačí.
Angelika a sultán (1968)
Jednoznačně nejlepší Angelika.