Recenze (224)
Medvěd na koksu (2023)
Hvězdu nechávám za pár momentů končetin, jinak ať Elizabeth netočí už nic prosím!
John Wick: Kapitola 4 (2023)
To co napsal EvilPhoenix, vystihlo to co bych já napsal. Jelikož John Wick je absolutně na topu a nemám co vytknout aaa vlastně? Tss, ani nechci nic vytknout... V pátem díle, bych možná byl při chuti více zlomenin, no podal bych to možná více na Raid styl (nejde tak o tu krev, spíše trochu drsnější bych si ještě přál, abych k té dokonalosti mohl ještě poho..t, však víte jistě co myslím). :)
Kodaňský kovboj (2022) (seriál)
Stále nejsem nasycen! To, že nevím z jakého důvodu se Nicolásek vyhnul krve a celkového násilí nepochopím a neodpouštím!
Kak ja vstretil vašu mamu (2010) (seriál)
Привет, to, že je to total(y) exact kopie původního HIMYM, mě totálně baví. Barney v podání Alexandra Smirnova totální máslo a když si Barnye zeptá kde má Ted костюм, tak jsem odpadnul.
Grand Prix (2022)
Jako audio-(vizuální) orgie? Do ruky Braníka s velkým B, ale jen pokud máte už objednanou thajskou masáž s extra nebo full servis cenou! (hahaha). Pokud tohle splňujete, tak máte o srandičky postaráno, tak jako se o to ono snímek snažil. RAPE! 5/10
Angličanka (2022) (seriál)
Tak nějak tomu lehce nadržuji. Emily Blunt někdy sexy, někdy extra sexy...Hugo Blick asi bude trochu podivín, proto se v některých explicitních scénách mohl trochu více vyřádit. Sumasumárům 90%.
Gangs of London - Season 2 (2022) (série)
Prostě skvost! Já jsem nadšen a chci víc! PS: jedna výtka, chybí zde Evansův raid style :( 9/10.
Pěstní msta (2022)
Jsem z toho smutný.
Noc v ráji (2020)
Tak dlouho tu nebyl tak hutný thriller, až jsem si to neskutečně užil! Dát tam více takových akčních scén jako byla přestřelka ve skladě a v restauraci, tak to je na pět a bez konkurence...noo i tak tomu dám za pět :D
Zhan lang 2 (2017)
:D Jacky Wu je novej superhrdina :), jediný on dokáže dělat megastický smyky s tankem.