Recenze (222)
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Upřímně se mi tento díl o Bridget líbil nejméně. To ale neznamená, že by se mi nelíbil vůbec. Místy jsem se dost nasmála. Příběh byl předvídatelný a tak trochu obyčejný. Tři hvězdičky si ale zaslouží. Hlavně za stejné herecké obsazení, jaké bylo v předchozích dílech a také za tu legraci.
Nejdelší jízda (2015)
Úžasně dojemnej film! Nebudu lhát, měla jsem slzy v očích. Jedná se o obrovskou romantiku a lidskost. Určitě nezůstanu u jednoho shlédnutí. Navíc se to vše prolíná s tak tvrdým ,,sportem" jako je ježdění na býku. Klobouk dolů, tento romantický film se vážně povedl a nejednalo se o jedno veliké klišé.
Letos nepeču (2010) (TV film)
Mozna budu vypadat jako blazen, ale mne se to silene libilo! :-D Nejenom, ze jsem se strasne nasmala, ale jeste tam byly super napady. Takovedle zachvaty smichu uz jsem u filmu dlouho nemela. Nemluve o tom, ze ti herci byli trefne zvoleni, az na babicku, ktera vypadala pomalu mladsi nez dcera. Kdyz se na to clovek kouka jako na film, kterej je tocenej primo ze zivota matek, co se na Vanoce drou a nikdo jim nepomuze, je to ohromna legrace...zvlast kdyz to synove a otec vezmou nakonec do vlasnich rukou...neni to zadny intelektualni film a neda se v tom hledat logika...ja se u toho nasmala jako u filmu dlouho ne...naposledy u serialu Pratele...:) Napad s galanterii, do ktere muzou zeny chodit plest a klabosit u toho byl super! :)
Týpci a zbraně (2016)
Tendle film me nadchnul! Je spravne akcni a zatahne vas do deje. Bavil me od zacatku az do konce. Herecke obsazeni senzacni. Rada se na nej podivam brzy znovu.
Velké oči (2014)
Velmi zajimavy pribeh. Libi se mi filmy podle skutecnosti. Herecke obsazeni perfektni! Tento film me moc bavil a byl napinavy. Konec byl zavrsen fotkami skutecnych postav, o kterych film byl. To bylo super.
Správná volba (2008)
Dobrej napad, co se scenare tyce. Je to napinavy, bavilo me to. Nakonec se clovek ale stejne nedozvi, kdo z prezidentu vyhral, to me zklamalo.
Pohádkář (2014)
Jednu hvězdičku dávám za herecké obsazení. Může mi někdo vysvětlit ten konec? Každopádně slušnej propadák.
Umění lhát (2009)
Skvely napad, co se tyce pribehu. Realizace byla trosku horsi. Cekala bych od toho vic. Z tohoto pribehu by se podle me dal udelat skvely film. Ze zacatku me to dost bavilo, ale postupem casu uz to nebylo nic moc
Rocky (1976)
Tak todle je ma srdcovka. Mlady Rocky me pohltil a dostal. Sylvestr je zkratka borec. Film je napinavy, provazany neznymi zacatky Rockyho a jeho budouci pritelkyne....I kdyz je to o drsnem sportu, jako je box, tak to neni podano drsne, surove a nekoukatelne. Navic je to provazano zajimavyma lidskyma pribehama. Hudba je skvela, hlavne nejznamejsi hlavni znelka. Za me super.
Klíč (2005)
Jeden z mych nejoblibenejsich filmu. Az na konci cloveku dojde, jak uzasny ten film je. Moc se mi libi ten napad i realizace. Herecke obsazeni mi sedlo. Misty to bylo lekaci, ale ne moc. Pro me naprosto nepredvidatelny film s prekvapivym koncem.